تاریخ انتشار نسخه ی نمایشی Wo Long: Fallen Dynasty در همه پلتفرم ها اعلام شد

Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 24 فوریه سال جاری یک دموی رایگان دیگر دریافت خواهد کرد که توسط Kui Tecmo و Team Ninja Studios تایید شده است. برخلاف نسخه ی نمایشی قبلی که فقط بر روی کنسول های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن موجود بود، این دمو جدید برای Wo Long: Fallen Dynasty بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 12 مارس (3 مارس) سال جاری برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی در روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار خواهد گرفت. تخمین زده می شود که کمپین اصلی Wo Long: Fallen Dynasty حدود 40 ساعت طول بکشد و جزئیات محتوای احتمالی پس از عرضه هنوز منتشر نشده است.

در بازی Wo Long: Fallen Dynasty با دشمنان روبرو شوید

نظر شما درباره آخرین اخبار Wo Long: Fallen Dynasty چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو Team Ninja تاریخ عرضه دموی Wo Long: Fallen Dynasty را بر روی تمامی پلتفرم ها اعلام کرده است.

طبق گفته تیم نینجا، پیشرفت هایی که بازیکنان از تجربه دمو به دست می آورند، به بازی نهایی نیز منتقل خواهند شد. آنها می توانند به کشف بازی اصلی از آخرین قسمت این دمو ادامه دهند. علاوه بر این، بازیکنانی که این نسخه ی نمایشی را تکمیل کنند، یک آیتم کلاه ایمنی خیزان اژدها را دریافت خواهند کرد که در بازی اصلی قابل استفاده خواهد بود. برای بازیکنانی که نسخه ی نمایشی قبلی را تجربه کرده اند، جالب است که ببینند توسعه دهندگان بر اساس بازخورد بازیکنان چه بهبودهایی در گیم پلی انجام داده اند.

بخوانید  یوان مک گرگور به آن هاتاوی در فیلم جدید کارگردان یعنی It Follows می پیوندد