انتظار نداشته باشید که به این زودی ها The New Perfect Dark را بازی کنید



راه‌اندازی مجدد Perfect Dark که در The Game Awards 2020 فاش شد، نشان‌دهنده اولین ورودی جدید این مجموعه در بیش از یک دهه بود، اما ظاهراً مدتی طول می‌کشد تا آن را بازی کنیم. بر اساس یک جدید گزارش IGNاین بازی در مراحل اولیه خود در The Initiative باقی مانده است، استودیویی که به طور خاص برای این پروژه ساخته شده است، با “پیشرفت قابل توجه اندکی” در سال های میانی.

این گزارش که به نقل از تعدادی از کارمندان ناشناس The Initiative می‌گوید، می‌گوید که استودیو حتی مکانیزم‌های اولیه بازی را در زمان فاش شدن تریلر کشف نکرده بود. از آن زمان، این پروژه با تعدادی از موانع مواجه شده است، به طوری که همه‌گیری، مدیریت نامشخص و ناتوانی در حفظ استعدادهای کلیدی، همگی در این مبارزات نقش دارند. توسعه دهنده سابق بازی Certain Affinity این پروژه را در سال 2021 ترک کرد که بر روند رسیدگی نیز تأثیر گذاشت.

Lecture en cours: Remembering Perfect Dark – Un garrot alimenté par la science-fiction

“Ce n’était pas que nous ne savions pas ce que nous voulions, c’était que nous continuions à faire des choses qui n’étaient pas ce que nous voulions”, a déclaré un développeur de The Initiative à IGN. «Nous le ferions encore et encore. Les… niveaux que nous avions quand je suis parti n’étaient pas les mêmes que nous avions eu trois mois auparavant, ou trois mois auparavant [to that]. نمی دانم چرا مردم دکمه ریست را فشار می دادند. مطمئناً به این احساس کمک کرد که ما هیچ پیشرفتی نداشتیم. مردم از نو شروع کردند.

منابع می گویند که این بازی احتمالاً حداقل به دو تا سه سال دیگر زمان نیاز دارد تا آماده انتشار شود. توسعه‌دهنده جدید راه‌اندازی مجدد، کریستال داینامیکس، تحت تأثیر اخراج‌های آتی مالکش Embracer قرار نخواهد گرفت. این گزارش در حالی منتشر می شود که بلاک باستر Xbox-Activision Blizzard همچنان مراحل نظارتی خود را طی می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر