تریلر سریال اسپین آف Paper House; راکل و آلیشیا آماده می شوند تا جلوی دزدان را بگیرند


نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال اسپین آف مانی هیس برلین منتشر کرده است که نشان می دهد راکل و آلیشیا برای تصرف برلین با هم متحد می شوند.

نتفلیکس تریلر جدیدی از اسپین آف Money Heist برلین با بازی آلیشیا سرا منتشر کرد. نایوا نیمری و راکل مورو با بازیگری پشتیبانی iTunes تماشا کردن. راکل و آلیشیا که قبلاً دشمن بودند، اکنون در مقر پلیس فرانسه متحد می شوند تا از انجام بزرگترین سرقت در تاریخ پاریس برلین جلوگیری کنند. این مجموعه درام جنایی در تاریخ 8 ژانویه 1402 (29 دسامبر 2023) به طرفداران ارائه می شود.

دانلود ویدیو آپارات

پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hôtel) در نقش برلین، تریستان اوجوآ (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (به بازیگر سریال Eden خوش آمدید) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم از طریق پنجره من) در نقش روی، جوئل سانچز با بازی بروس، نایوا نیمری در نقش آلیشیا سیرا و ایتسیار ایتونیو در نقش راکل در اسپین آف خانه کاغذی.

در خلاصه داستان سریال برلین می خوانیم: «برلین دزدی ۴۴ میلیون یورو در یک بعدازظهر است. “برلین از دنیای سرقت پول می آید.” این سریال یک سریال درام 8 قسمتی در مورد سرقت است استر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist. استر مارتینز-لوباتو، الکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکل وظیفه نگارش فیلمنامه و جفری کوپر و دیوید بروکل مسئول کارگردانی این اسپین آف بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نسخه فیزیکی God of War Ragnarok فروش بیشتری نسبت به Elden Ring و Modern Warfare 2 در بریتانیا داشته است.