آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل 0 تا 100 رایگان و کامل | 1gamer

شاید بپرمجله خبری یک گیمرد ایا بازی کالاف دیوتی گوشی را خراب میکند ؟ باید گفت قطعاً شما هم می‌دانید که متهم ردیف اول خراب شدن گوشی، گرماست. هر چقدر هم که عملکرد گوشی سنگین‌تر باشد حرارت تولید شده افزایش می‌یابد. منطقیست که وقتی بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل اجرا می‌شوند گوشیتان گرم شود و مسلماً هر دستگاهی که بهتر بتواند این گرمای تولید شده را کنترل کند، در طولانی مدت دوام بیشتری خواهد داشت. بازی کالاف دیوتی موبایل طراحی واقع گرایانه سه بعدی دارد و با داشتن محیط‌های متنوع، امکان استفاده از انواع سلاح‌ها و داشتن انیمیشن‌های جذاب و متنوع توجه علاقه‌مندان به بازی‌ای تفنگی را به خود جلب می‌کنند. سازندگان بازی تلاش کرده‌اند صداهای گلوله‌ها و انفجار‌ها تا حد ممکن شبیه به واقعیت باشد و با استفاده از موسیقی‌های حماسی فضای هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کنند.

  • با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه دست می یابید.حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که حدودا 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ پراکنده می‌شوند و تلاش می‌کنند تا رقبا را از میان بردارند.
  • کالاف دیوتی موبایل یکی از پرمخاطب ترین بازی های اکشن می باشد و خرید cp این بازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.
  • هیجان انگیزترین بخش جدید این سیزن مربوط به اضافه شدن سوپراستارهای فوتبال است که به مناسبت جام جهانی امسال، به بازی آمده‌اند.
  • اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.
بخوانید  آموزش نحوه تغییر گیمر تگ حساب Xbox

در این مسابقه بازیکنان می‌توانند انواع وسایل نقلیه مانند تانک را در اختیار داشته باشند و در یک درگیری مسلحانه و مرگبار دشمنان را از پا در بیاورند. این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید. همینطور از شما دسترسی به حافظه برای ذخیره و همچنین میکروفون برای چت صوتی را می‌خواهد. منظور از موثرتر بازی کردن است که بتوانید در قسمت بتل رویال بازی، بیشتر کیل بگیرید و در راستای رسیدن به پیروزی بهتر عمل کنید. فارغ از تنظیمات عمومی بازی، هرکدام از حالت‌های بازی نیز تنظیمات خاص خود را دارند که حرفه‌ای‌ها با توجه به سبک بازیشان آن‌ها را به صورت جداگانه انتخاب می‌کنند. کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و…

خرید بتل پس- 360 سی پی ( ایران )

حالا که به اهمیت سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل پی بردیم، به برخی راه‌های رایگان برای به دست آوردین سی پی کالاف دیوتی می‌پردازیم. علاوه بر این راه‌ها شما می‌توانید به راحتی و بدون صرف وقت زیاد و انتظار برای استفاده از امکانات و اسلحه‌های بیشتر، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان تجهیزات خود را ارتقا دهید و در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنید. خرید cp کالاف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع ، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان را با شارژ فوری در موجو شاپ خریداری کنید ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و خرید cp کالاف معتبر. آخرین راه پیشنهادی برای کسب سی پی رایگان خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل است. اما، متاسفانه ابتدا باید 800 سی پی برای این خرید بپردازید، که ممکن است فکر کنید که مقدار زیادی است.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری - ایران موجو | 1gamer

خرید 80 CP کالاف دیوتی موبایل

به همین منظور میتوانید از طریق همین صفحه مقدار سی پی ای که بسته به نوع اسکین مورد نظر در بازی احتیاج دارید اقدام به خرید کنید . توجه داشته باشید که کمتر از مقدار خواسته شده برای اسکین مورد نظر سی پی خریداری نکنید که برای شما فعال نخواهد شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرمخاطب ترین بازی های اکشن می باشد و خرید cp این بازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید.

همچنین باید بگوییم که حالت‌های ویژه‌ای نیز در این بازی وجود دارند که برای مثال می‌توان به Standoff – Halloween ،Sniper Only ،Gun Game و Prop Hunt اشاره کرد. هر یک از این حالت‌ها ویژگی‌هایی دارند که گیمرها را به سمت خود جذب می‌کنند. پس حواس‌تان به بتل پس باشد تا بدانید از کجا می‌توانید پاداش‌های مختلفی را دریافت کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر