تلاش Epic برای افزودن شخصیت های نینتندو به Fortnite شکست خورد


مدیران اپیک گیمز می گویند که تلاش زیادی برای افزودن شخصیت های نینتندو از جمله ماریو به فورتنایت انجام داده اند، اما تاکنون موفق نشده اند.

پس از رویداد Big Bang بازی Fortnite، Epic برنامه‌های خود را برای همکاری‌های هیجان‌انگیز با برندها و فرنچایزهای شناخته شده برای جامعه کاربران خود برای فصل آینده اعلام کرد. Teenage Mutant Ninja Turtles، Family Guy، Lego، GIJo و the Weeknd از جمله مواردی بودند که در چند روز اول فصل جدید به طور رسمی معرفی یا فاش شدند.

اما با ادامه حضور شخصیت ها و سری های مختلف بازی در دنیای فورتنایت، بازیکنان این بازی متوجه نبود یک سری خاص و البته محبوب شده اند. پس از چندین فصل، هیچ یک از شخصیت های نینتندو وارد Fortnite نشده اند. شخصیت هایی مانند Mario، Link، Princess Peach و Ash Ketchum از جمله عناصری هستند که می توان از دنیای بازی های نینتندو به Fortnite آورد.

حضور ماریو در بازی Fortnite

اما به نظر می رسد که نینتندو تاکنون هیچ علاقه ای به همکاری با Fortnite و Epic Games نشان نداده است. Sax Person، مدیر اجرایی اپیک گیمز، اخیراً گفته است که دلیل اینکه هیچ یک از شخصیت‌های متعلق به نینتندو در لیست همکاری‌های Fortnite نیستند، علاقه یک طرفه آنها به آن است و نینتندو هیچ نشانه‌ای از تمایل به انجام آن نشان نمی‌دهد. بنابراین. پرسون در بخشی از سخنان خود در این زمینه می گوید:

“من نمی دانم چگونه این را بگویم. نینتندو همیشه استراتژی خاص خود را داشته است و ما هم همینطور. امیدواریم روزی بتوانیم از شخصیت های آنها نیز استفاده کنیم. بازیکنان ما از این بابت بسیار خوشحال خواهند شد.”

بخوانید  بیش از 15 بازی رایگان برای ادعا در آوریل | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

بازی Fortnite به دلیل همکاری‌های متعدد با افراد مشهور، فیلم‌ها و سریال‌ها و سایر بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود که منجر به اضافه شدن شخصیت‌هایی از این آثار به عنوان شخصیت‌های قابل بازی شد. متاورس امکان ارتباط با شخصیت ها و فرنچایزهای مورد علاقه بازیکنان را در دنیایی که پیش از این امکان پذیر نبود، فراهم کرد. Epic Games که در حال حاضر منابع زیادی از این طریق به دست آورده است، همچنان به این رویکرد برای Fortnite پایبند است.

Epic Games و Fortnite هنوز به طور رسمی در مورد امکان همکاری با نینتندو در آینده اظهار نظر نکرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر