نسخه فیزیکی God of War Ragnarok فروش بیشتری نسبت به Elden Ring و Modern Warfare 2 در بریتانیا داشته است.

طبق گزارش GfK، فروش نسخه فیزیکی God of War Ragnarok در بریتانیا بیشتر از بازی هایی مانند Elden Ring و Modern Warfare 2 است و بسیار خوب عمل می کند. انحصاری جدید سونی از نظر آمار فروش فیزیکی در سال 2022 پس از FIFA 23 در رتبه دوم قرار دارد. خانم بر اساس این گزارش 82 درصد از فروش فیزیکی بازی راگناروک روی PS5 18 درصد متعلق به کاربران پلی استیشن 4 است.

باندل جدید PS5 که در زمان عرضه این بازی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت، تاثیر بسزایی در افزایش آمار فروش دیجیتالی God of War Ragnarok داشت و 12 درصد از این آمار را به خود اختصاص داد. به عنوان مثال، این بسته شامل 60 درصد از کل کنسول های PS5 فروخته شده در بریتانیا در این هفته است.

GfK در ادامه اعلام کرد که God of War Ragnarok با ادامه عملکرد درخشان خود در بریتانیا به سریع ترین آمار فروش این سری در بریتانیا دست یافته است. قبل از این بازی، God of War در سال 2018 این رکورد را در اختیار داشت.

آترئوس در کنار آبروگادا در God of War Ragnarok

لازم به ذکر است که انتشار بازی هایی مانند Call of Duty Modern Warfare 2 نکته قابل توجه این است که این کار به صورت دیجیتالی انجام شد و با توجه به آمار فروش بازی از طریق دانلود داده، شاید بازی جدید God of War دیگر دومین بازی پرفروش جهان نباشد. البته تاکنون تنها یک هفته از عرضه آن می گذرد.

God of War Ragnarok نامزد 10 جایزه بازی شد تا رکوردی را به نام خود ثبت کند. Elden Ring و Horizon Forbidden West هر دو نامزد ۷ جایزه هستند.

بخوانید  تریلر TEKKEN 8 Hwoarang Reveal & Gameplay

یک گیمر در نقد بازی God of War Ragnarok امتیاز کامل 10 را به این بازی داده است که در بخشی از نقد و بررسی این بازی به قلم صادق توولی می خوانیم: «می توان گفت God of War Ragnarok بی عیب و نقص است. تولید – محصول. ما همچنین با آثار هنری طرف هستیم که از نظر بصری تجربه ای خیره کننده و چشم نواز را ارائه می دهند و موسیقی نقش بسیار مهمی در القای فضای بازی دارد.”

آمار فروش نسخه فیزیکی God of War Ragnarok در بریتانی، پس از FIFA 23 بالاترین امتیاز را در سال 2022 به خود اختصاص داد و رکورد سریع ترین فروش در تاریخ این سری را به دست آورد.