موارد منحصر به فرد فوق کمیاب Diablo 4 بسیار نادر هستند.



همه آیتم‌های منحصر به فرد در Diablo IV قطعاتی هستند که می‌توانند یک شخصیت را بسازند یا بشکنند، اما در حال حاضر شش آیتم منحصر به فرد «فوق العاده کمیاب» وجود دارد که حتی بالاتر هستند. مشکل این است که نرخ افت آنها به قدری پایین است که ممکن است وجود نداشته باشند.

به راحتی می توان فهمید که چرا این آیتم ها بیشترین درخواست را در بازی دارند.Harlequin Crest مطمئنا بهترین کلاه ایمنی در بازی برای اکثر بازیکنان خواهد بود، زیرا به همه مهارت ها رتبه +4 می دهد. موارد دیگر، مانند شمشیر بزرگ پدربزرگ، به سادگی مقدار خنده‌داری از خسارت را به شما می‌دهند. و دو تا از Unique ها، Andariel’s Visage و Dombringer، فرصتی برای آسیب رساندن به بخش عظیمی از اثر دارند و آنها را به تقریباً هر ساختنی اضافه می کند.

از زمان عرضه Diablo IV، بازیکنان به این فکر می‌کردند که آیا برخی از این Uniques فوق‌العاده کمیاب حتی در بازی وجود دارند، با تعداد انگشت شماری از موارد تایید شده از افت آیتم. بلیزارد اکنون تأیید کرده است که شش موردی که بازیکنان احتمالاً در سال‌های آینده دنبال خواهند شد، واقعی و در دسترس هستند و جزئیاتی را ارائه کرده است که چگونه طرفداران می‌توانند (خیلی کمی) شانس خود را برای یافتن آنها افزایش دهند.

بخوانید  همکاری TMNT برای بازی‌های Call of Duty: Warzone 2 و Modern Warfare 2 منتشر شد.

همانطور که آدام جکسون، طراح ارشد کلاس Diablo IV توضیح داد توییتریونیک های فوق کمیاب می توانند از سطح 85 یا بالاتر از دشمنان خارج شوند. اقلام همیشه در سطح 820 مورد کاهش می یابد. آنها همچنین می توانند هر چیزی را که به طور معمول به یک آیتم منحصر به فرد پاداش می دهد، رها کنند. جکسون نوشته است که هر زمان که یک آیتم منحصربه‌فرد از بین می‌رود، شانس بسیار کمی دارد که آن Unique یکی از موارد فوق‌العاده کمیاب باشد و کارآمدترین روش کشاورزی را به چیزی تبدیل می‌کند که بیشترین پاداش را در اسرع وقت به افراد منحصربه‌فرد می‌دهد.

متأسفانه، حتی با وجود دانشی که در مورد چگونگی به دست آوردن این Uniqueهای فوق‌العاده کمیاب به صورت تئوری در دست است، احتمال سقوط یکی از این موارد همچنان بسیار کم است. تعدادی از فداکارترین بازیکنان بازی با ناامیدی به تایید بلیزارد پاسخ دادند و اظهار داشتند که نرخ افت فعلی آنقدر پایین است که بازیکنان ممکن است تلاشی برای گرفتن آنها نکنند و فقط به عنوان عادت و امیدواری برای برنده شدن در لاتاری بازی کنند.

“اگر این درست است که تعداد عمومی آن‌ها وجود دارد، شما باید 5000 سال یا چیزی شبیه به بازی بازی کنید تا به طور واقع بینانه یکی را بدست آورید، آنها اساسا وجود ندارند.” بیشترینرئیس انجمن و رهبر حمله یکی از بهترین اصناف حمله در World of Warcraft، در پاسخ به جکسون توییت کرد.

پل تاسی، نویسنده فوربس، توییت کرد شانس یافتن یونیک های فوق نادر شبیه به “اصابت صاعقه” است، در حالی که استریمر کاراکتر نوشت که این واقعیت که بلیزارد باید علناً تأیید می کرد که اشیا در واقع واقعی هستند، به احتمال زیاد به این معنی است که نرخ افت آنها بسیار پایین است.

بخوانید  سونی می گوید قرارداد فعلی CoD برای پلی استیشن پس از بازی 2023 به پایان می رسد

اینکه آیا بلیزارد در پاسخ به شکایات بازیکنان، نرخ افت آیتم ها را افزایش می دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما توسعه دهنده مشتاق شنیدن بازخورد بازیکنان بود. در پاسخ به بازخوردهای هفته های آینده، تغییرات بزرگی در Nightmare Dungeons بازی Diablo 4 در راه است، با تغییرات اضافی در نحوه مدیریت بازی با سنگ های قیمتی و تغییرات بیشتری بعد از فصل اول بازی. 1 از Diablo IV باید بین اواسط و پایان بازی برسد. جولای.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر