نسخه محدود اورئوهای سوپر ماریو اکنون در دسترس هستند


اخیراً همه چیز درباره ماریو است، از یک فیلم پرفروش، تصنیف جک بلک گرفته تا پرنسس هلو، تا یک بازی دو بعدی Super Mario Bros. امسال، لوله‌کش مورد علاقه نینتندو ظاهراً همه جا است. آیا صعود ماریو به ستاره شدن می تواند آرام تر باشد؟ قطعا اگر به دنبال یک میان وعده خوب هستید. رسید.

Super Oreo Bros.
Super Oreo Bros.

برای پیش‌سفارش مستقیم از Oreo و خرده‌فروشی‌های بزرگ از 10 ژوئیه در دسترس است، این سری از خوراکی‌های Oreo شامل 16 طرح منحصربه‌فرد است که روی کوکی‌های شکلاتی قابل غرق شدن حک شده‌اند. ماریو، لوئیجی و بوسر همگی در این فیلم حضور دارند و مانند همکاری‌های قبلی Oreo، این نسخه محدود خواهد بود. متأسفانه، در هر سفارش فقط می توانید یک بسته از Oreo خریداری کنید. یک نقطه ضعف دیگر: آنها فقط 5 دلار برای هر بسته هستند، اما Oreo برای ارسال آنها 10.50 دلار دریافت می کند. بله، کمی مسخره به نظر می رسد.

آیا می توانید روی یک ماریو اورئو بسیار کمیاب به عنوان بلیط طلایی خود برای بازنشستگی راحت شرط بندی کنید؟ آ یک لیست 6000 دلاری در eBay برای Oreo Mew گفت شاید.

به عنوان یک امتیاز، حتی یک بازی به این بسته متصل است و می‌توانید با اسکن یک کد QR در پشت آن بازی کنید. همانطور که انتظار داشتید، Bowser پرنسس هلو و فقط Mario Bros را ربود. می تواند او را نجات دهد اگر کراس اوورهای کوکی در لیست کارهای شما نیستند، می‌توانید چندین بازی آینده نینتندو را پیش‌سفارش کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  در حال حاضر می توانید حافظه داخلی Steam Deck یا ROG Ally خود را با تنها 70 دلار به 1 ترابایت ارتقا دهید.
تحریریه مجله بازی یک گیمر