در حال حاضر می توانید حافظه داخلی Steam Deck یا ROG Ally خود را با تنها 70 دلار به 1 ترابایت ارتقا دهید.

افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های شما، به خصوص اگر SSD می خواستید، قبلاً یک کار گران قیمت بود، اما در سال های اخیر قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. اگر شما یک Steam Deck دارید که مدل OLED 1 ترابایتی ندارد یا اگر یک Asus ROG Ally دارید (هر دو مدل ROG Ally با 512 گیگابایت عرضه می‌شوند)، باید به‌روزرسانی فعلی آمازون در Corsair را بررسی کنید. MP600. Mini NVMe SSD. فقط با 70 دلار، می توانید یک SSD 1 ترابایتی تهیه کنید که به طور کامل با هر دو گوشی سازگار است.

نگران نباشید، MP600 Mini بسیار کوچکتر از آن است.
نگران نباشید، MP600 Mini بسیار کوچکتر از آن است.

با لیست قیمت 110 دلار، این معامله MP600 Mini بسیار جالب است. قبل از این معامله، 85 دلار قیمت بسیار مناسبی بود. برای دارندگان Steam Deck 64 گیگابایتی، این یک ارتقاء عظیم خواهد بود، که نه تنها برای ذخیره بسیاری از بازی‌های مستقل، بلکه همچنین تعداد زیادی از نسخه‌های بزرگ AAA که به سرعت فضای ذخیره‌سازی را می‌خورند، کافی است.

این یک فرآیند نسبتا ساده است، زیرا می توانید به سادگی درایو را در شکاف باز M.2 2230 قرار دهید. دارندگان Steam Decks 256 و 512 گیگابایتی نیز می‌توانند از این گسترش استفاده کنند، اگرچه لازم به ذکر است که برای این کار باید درایو ذخیره‌سازی نصب شده روی سیستم را حذف کنید. همچنین باید SteamOS را روی درایو جدید نصب کنید. اما برای فضای بیشتر قبل از جدول بعدی بازی های بزرگ سه ماهه چهارم؟ قابل تامل است.

اگر ROG Ally خود را از 512 گیگابایت به 1 ترابایت ارتقا دهید، که فضای ذخیره سازی شما را دو برابر می کند، باید ویندوز را دوباره نصب کنید. خوشبختانه، ایسوس یک روش گام به گام برای ارتقاء SSD ارائه می دهد که اگر قبلاً هرگز این نوع ارتقا را انجام نداده اید، بسیار مفید خواهد بود.

بخوانید  نمایش جدید بازی The Callisto Protocol در افتتاحیه گیمزکام

اگر صحبت از ROG Ally شد، اگر به دنبال خرید رایانه‌های شخصی بازی قابل حمل ایسوس هستید، اکنون زمان خوبی است که یکی از بهترین خریدها را انتخاب کنید. مدل پایه ROG Ally با قیمت 400 دلار (600 دلار) به فروش می رسد، در حالی که نسخه «Extreme» با 100 دلار تخفیف با قیمت 600 دلار به فروش می رسد. این قیمت ها کمترین قیمتی هستند که تا به حال برای گوشی های دستی وجود دارد.

این SSD همچنین با مایکروسافت سرفیس و سایر دستگاه‌های بسیار نازک سازگار است، بنابراین اگر به دنبال ارتقاء آن دستگاه‌ها هستید، این یک ارتقاء مقرون‌به‌صرفه است.

به خاطر داشته باشید که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را در Steam Deck و ROG Ally با کارت‌های microSD نیز ارتقا دهید. در آمازون، می‌توانید یک کارت microSD سامسونگ ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۸ دلار و یک کارت ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۵۷ دلار دریافت کنید. اگر SanDisk را ترجیح می دهید، می توانید یک کارت 256 گیگابایتی با قیمت حدود 27 دلار و یک کارت 512 گیگابایتی با قیمت حدود 44 دلار تهیه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر