یوبی سافت در حال تلاش برای ایجاد NPC های هوش مصنوعی است که “مکالمات واقعی” داشته باشند.

یوبی سافت به امید ایجاد نوع جدیدی از NPC که بازیکنان بتوانند فراتر از خطوط از پیش تعیین شده گفتگو با آن گفتگوهای عمیق تری داشته باشند، از هوش مصنوعی استفاده می کند. پروژه NEO NPC یوبی سافت با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد NPCهایی که از تاریخچه و شخصیت از پیش نوشته شده خود برای ایجاد پاسخ در پرواز استفاده می کنند، با هدف ایجاد یک “مکالمه واقعی” استفاده می کند.

همانطور که در یک پست وبلاگ توضیح داده شد، NEO NPC در Ubisoft Paris با استفاده از Audio2Face انویدیا و مدل زبان بزرگ Inworld در حال کار است. هدف این است که طراحان روایت به خلق شخصیت‌ها، نوشتن شخصیت و داستان آنها ادامه دهند و به مدل آموزش دهند تا به بازیکنان پاسخ دهد. این پروژه موانعی را برای جلوگیری از قطع کامل یک بازی یا دریافت یک واکنش ناپسند با استفاده از ورودی های غیرقانونی ایجاد می کرد.

NPCهای ایجاد شده توسط این پروژه آزادی کاملی برای پاسخگویی به بازیکنان نخواهند داشت و در عوض به واسطه نقش آنها در داستان و قوس شخصیت های شخصی خود، در صورت داشتن چنین محدودیتی، محدود خواهند شد. ملانی لوپز مالت، دانشمند داده، در مورد اینکه بازیکنان فقط با NPC ها مزخرف صحبت می کنند، گفت که این منجر به “زباله در داخل و خارج کردن زباله” می شود.

بخوانید  نقش‌آفرینی ونسا کربی و سیدنی سوئینی در فیلم Eden

اگرچه هدف در نهایت ایجاد NPC هایی است که به طور فعال دیالوگ های خود را در پرواز ایجاد می کنند، گیلت پیکارد، معاون ارشد فناوری های تولید یوبی سافت، اصرار داشت که این ابتکار هوش مصنوعی همیشه توسط انسان ها انجام شده است. او گفت که این پروژه تنها زمانی ارزشمند خواهد بود که برای بازیکنان کار کند، که این امر مستلزم آن است که همیشه از توسعه دهندگان و خلاقیت آنها استفاده کند.

یوبی سافت اعلام کرده است که پروژه NEO NPC در مرحله فعلی تنها یک نمونه اولیه است و هنوز راه زیادی تا استفاده از آن در یک بازی ویدیویی در پیش دارد. توسعه دهنده می خواهد این ابزار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر باشد و برای بازی های AAA و پروژه های کوچکتر یوبی سافت کار کند.

این اولین ابزار توسعه هوش مصنوعی یوبی سافت نیست، زیرا قبلاً ابزاری را معرفی کرده بود که برای کمک به نویسندگان در ایجاد گفتگو برای شخصیت ها طراحی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر