نقش‌آفرینی ونسا کربی و سیدنی سوئینی در فیلم Eden


ونسا کربی و سیدنی سوئینی به‌عنوان بازیگرهای جایگزین آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز در فیلم Eden به کارگردانی ران هاوارد معرفی شدند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ونسا کربی، بازیگر نامزد جایزه اسکار و سیدنی سوئینی، هنرپیشه نامزد جایزه اِمی جای آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز را در فیلم مهیج بقامحور Eden (بهشت) به کارگردانی ران هاوارد می‌گیرند. درحال‌حاضر معلوم نیست که چرا آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز تصمیم به ترک پروژه گرفتند.

جود لا، بازیگر فیلم The Talented Mr. Ripley (آقای ریپلی بااستعداد)، آنا د آرماس، بازیگر فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و دانیل برول، بازیگر فیلم Rush (شتاب) نیز در فیلم Eden به ایفای نقش می‌پردازند.

ونسا کربی با ایفای نقش شاهدخت مارگارت در سریال The Crown (تاج) بسیار خوش درخشید و سیدنی سوئینی با نقش کیسی هاوارد در سریال Euphoria (سرخوشی) به شهرت رسید. پیش از فیلم Eden سیدنی سوئینی در فیلم کمدی عاشقانه Anyone But You (هرکسی جز تو) و ونسا کربی در فیلم بیوگرافی Napoleon (ناپلئون) دیده می‌شوند.

تهیه‌کننده‌ها می‌گویند که فیلم Eden «به‌شکل غیرمنتظره، نامعقول، طنز‌آمیز و از همه مهم‌تر هیجان‌انگیز و بسیار پرتعلیق به کاوش در احوالات انسانی» می‌پردازد. ران هاوارد وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم بهشت را برعهده دارد و فیلم‌نامه آن را با همکاری نوآ پینک قلم زده است. ران هاوارد برای بیش از یک دهه مشغول توسعه این پروژه بوده است.

فیلم Eden همکاری دیگری را برای ران هاوارد و هانس زیمر رقم می‌زند که در ۹ پروژه دیگر با یکدیگر همکاری داشتند. انتظار می‌رود که تولید فیلم بهشت در ماه نوامبر در ایالت کوئینزلند واقع در کشور استرالیا آغاز شود. فیلم Eden براساس یک معمای حل‌نشده ساخته می‌شود که در یک جزیره دورافتاده در گالاپاگوس اتفاق افتاده است. برایان گریزر، کارن لوندر، استوارت فورد، بیل کانر و پاتریک نیوال به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت می‌کنند.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - How To Revive Pawns And NPCs
تحریریه مجله بازی یک گیمر