انتظار می رود Rare در آینده ای نزدیک Everwild را منتشر کند


لیست مشاغل Rare نشان می دهد که طرفداران احتمالاً باید انتظار دیدن Everwild را در آینده ای نه چندان دور داشته باشند.

بازی Everwild جدیدترین محصول در دست ساخت کمپانی Rare است که در سال 2019 به صورت رسمی معرفی شد.با وجود اینکه این بازی از سال 2014 در حال ساخت است، هنوز جزئیات و اطلاعات جدیدی در مورد آن وجود ندارد. اکنون به نظر می رسد که تیم سازنده به دنبال استخدام اعضای جدید برای توسعه بهترین بازی است.

شرکت Rare 3 فرصت شغلی جدید در صفحه مشاغل خود برای استخدام برنامه نویس، تهیه کننده ویدئو و طراح ویدئو و انیمیشن منتشر کرده است. این اطلاعیه ها به استخدام دو بازی Sea of ​​Thieves و Everwild اشاره دارد و توضیح داده شده است که از نامزدها انتظار می رود به عنوان بخشی از تیم تولید محتوا فعالیت کنند و محتوای ویدیویی با کیفیت بالا را برای پشتیبانی از پلتفرم های آنلاین و تبلیغ جدیدترین Rare تولید کنند. بازی ها. تولید کردن

در این نسخه آمده است که استخدام‌های جدید با تیم‌های بازاریابی و ارتباطات برای تولید مداوم محتوای ویدیویی از Sea of ​​Thieves و Rare’s Everwild آینده همکاری خواهند کرد. این احتمالاً به آمادگی سازندگان برای نمایش بیشتر بازی Everwild یا حتی پخش یک تریلر اشاره دارد. تاریخ انتشار دقیق این بازی هنوز مشخص نیست و گزارش های قبلی تنها به پوشش گسترده دنیای آن اشاره دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سازنده Banishers: Ghosts of New Eden به این بازی افتخار می‌کند