انتشار Kingdom of the Planet of the Apes به تعویق افتاد


والت دیزنی و استودیو قرن بیستم اعلام کردند که Kingdom of the Planet of the Apes برای جلوگیری از رقابت با Furiosa دو هفته به عقب کشیده می شود.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار بود در 24 می 2024 (4 ژوئن 1403) اکران شود و اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم جدید سیاره میمون ها تغییر کرد. والت دیزنی و استودیو قرن بیستم اعلام کرده اند که Kingdom of the Planet of the Apes دو هفته زودتر اکران خواهد شد و بنابراین Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در تاریخ 10 می 2024 (21 می 1403) اکران شود.

در واقع این فیلم دیگر در همان روز Furiosa اکران نمی شود و به این ترتیب از رقابت مستقیم با فیلم جدید Mad Max جلوگیری می کند. علاوه بر این، در تاریخ قبلی، انتظار می رفت فیلم جدید سیاره میمون ها با فیلم گارفیلد به رقابت بپردازد، حال در تاریخ جدید، انتظار می رود فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با فیلم Back to Black رقابت کند. باجه بلیط فروشی. و یک هفته بعد فیلم IF و فیلم The Strangers: Chapter 1 اکران خواهند شد. در هر صورت تابستان گرمی در انتظار گیشه است.

میمون و عقابش در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

وقایع فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است تقریباً 300 سال پس از وقایع فیلم جنگ برای سیاره میمون ها رخ دهد و از این فیلم به عنوان شروع حماسه ای جدید در جهان یاد می شود. سیاره میمون ها سیاره میمون ها. در Kingdom of the Planet of the Apes، یک میمون گروه‌های دیگر را مجبور می‌کند تا فناوری انسانی را بیابند. همانطور که میمون دیگر اسیر شدن قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند. یک زن جوان کلید جست و جوی اولی است، اگرچه او برای خودش برنامه هایی دارد.

بخوانید  پچ پروتکل Callisto انعکاس های ردیابی پرتو را در Xbox Series X اضافه می کند

او مسئولیت کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس بالکارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود که علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فیلم جدید Planet of the Apes را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ جهانیان، ریک یافا با سابقه نگارش فیلمنامه Rise of the Planet of the Apes و آماندین نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر