پچ پروتکل Callisto انعکاس های ردیابی پرتو را در Xbox Series X اضافه می کند

قطع كردن:

ما به بازخورد شما گوش می دهیم و سخت کار می کنیم تا عملکرد رایانه شخصی را بهینه کنیم. امروز یک به‌روزرسانی جدید رایانه شخصی منتشر کردیم که حافظه پنهان PSO را بهبود می‌بخشد و مشکلات لکنت را کاهش می‌دهد. بهینه سازی های اضافی برای رایانه شخصی و کنسول در حال حاضر در حال انجام است. گوش به زنگ باشید.

– پروتکل Callisto (@CallistoTheGame) 7 دسامبر 2022

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

مدیر استودیو گلن شوفیلد نظر داد در پچ نیز، بیان می کند که توسعه دهنده در حال “گوش دادن، تعمیر، بهینه سازی و به روز رسانی” است. به نظر نمی‌رسد که یادداشت‌های وصله کامل در دسترس قرار نگرفته باشند، اما در صورت وجود، آنها را در اینجا اضافه می‌کنیم.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

پروتکل Callisto در 2 دسامبر به رتبه بندی های مختلف رسید. بررسی پروتکل Callisto از GameSpot امتیاز 5/10 را به بازی داد. برای اطلاعات بیشتر، نظر سایر داوران را بررسی کنید.

در حال پخش: گلن شوفیلد ترسناک پروتکل کالیستو | بازی ذهن

بخوانید  فصل دوازدهم Sea Of Thieves هفته آینده با سلاح‌ها و حیوانات خانگی جدید منتشر می‌شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

پروتکل Callisto نرم‌ترین راه‌اندازی را نداشت و در برخی سناریوها با مشکلات عملکردی مواجه بود. اکنون یک پچ جدید بر روی کنسول موجود است که شامل رفع اشکال و بهبودها و همچنین عملکرد گرافیکی جدید در Xbox Series X می‌شود.

در اخبار دیگر، Striking Distance با یک شرکت الکلی برای ایجاد یک آبجو رسمی Callisto Protocol که دارای 9% ABV سنگین و قوی است، همکاری کرده است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

افرادی که روی قوی ترین کنسول مایکروسافت بازی می کنند اکنون بازتاب های ردیابی پرتو را مشاهده خواهند کرد. بهبودهای دیگری نیز در راه است. توسعه دهنده Striking Distance در توییتر گفت: “ما روزانه روی بهینه سازی برای همه پلتفرم ها کار می کنیم و به بازخورد شما گوش می دهیم.” “ممنون که صبر کردید.”