فصل دوازدهم Sea Of Thieves هفته آینده با سلاح‌ها و حیوانات خانگی جدید منتشر می‌شود

فصل 12 Sea of ​​Thieves قرار است هفته آینده، 30 آوریل، پخش شود. قبل از راه اندازی، Rare تصمیم گرفت اطلاعاتی را در مورد تغییراتی که بازیکنان در فصل آینده انتظار دارند به اشتراک بگذارد، از جمله استفاده از پرتاب چاقو، روش های جدید برای نزدیک شدن به کشتی ها، و توانایی احضار اسکلت ها برای کمک به مبارزه.

در ویدئویی که در کانال رسمی Sea of ​​Thieves یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، استودیو توضیح داد که به‌روزرسانی ۲۵ آوریل به بازیکنان این امکان را می‌دهد که «مستقیماً به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشند» وقتی فصل ۱۲، یعنی ۳۰ آوریل، منتشر شد. نسخه بتای PS5 زمانی که وارد بازی می‌شود، پاداش‌های زیبایی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

Rare همچنین توضیح داد که سرورها پس از چند به روز رسانی که این بخش از بازی را تثبیت کردند، به شش کشتی و 18 بازیکن در هر سرور اجازه می دهند.

از 30 آوریل تا 7 می، بازیکنان همچنین می توانند از طریق Twitch Drops لوازم آرایشی جدیدی کسب کنند. کسانی که شرکت می کنند قفل ساعت جیبی Sea Dog Tankard، چکمه های یاقوت کبود بادی شرقی و ژاکت کوتاه را باز می کنند. البته، دزدان دریایی امپوریوم موجی از محتوای جدید، از جمله حیوانات خانگی جغد جدیدی را دریافت خواهد کرد که بازیکنان می توانند با پول واقعی در 30 آوریل آن را باز کنند. با راه اندازی فصل 12 همه اینها به همراه سلاح های جدید مانند پرتاب چاقو و ابزارهای جدید به دست می آید. (بدون قوانین)، در دسترس خواهد بود.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال Ted با انتشار اولین تریلر

به جرات می توان گفت که گیمرهای پلی استیشن برای کشتیرانی در دریاها هیجان زده هستند. اخیراً جایگاهی در رتبه بندی پرفروش ترین های PS5 به دست آورده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر