از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی نوامبر در ایالات متحده می‌توان به Call Of Duty، God Of War اشاره کرد

God of War Ragnarok در رتبه دوم، Pokemon Scarlet و Violet در رتبه سه، Sonic Frontiers در رتبه چهارم و Madden NFL 23 در رتبه پنجم قرار دارند. به ترتیب FIFA 23، NBA 2K23، Gotham Knights، Spider-Man: Miles Morales و Mario Party Superstars در رده 10 برتر قرار دارند. تنها بازی جدید دیگر در این لیست Tactics Ogre Reborn است که در رتبه 17 قرار دارد. Elden Ring شماره 11 است. شایان ذکر است که Pokemon فقط شامل فروش فیزیکی و همچنین Mario Party می شود.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بله، در حالی که جوجه تیغی مورد علاقه همه اخیراً در بسیاری از بازی های تحسین شده بازی نکرده است، Sonic Frontiers “منطقه باز” کپی های زیادی فروخته است، و همچنین تحسین بسیار منتقدان را دریافت کرده است. با این حال، شماره یک مطمئناً جای تعجب ندارد – Call of Duty: Modern Warfare 2 به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این فرنچایز تبدیل شده است که شاهکار کمی نیست. این بازی حتی از Elden Ring پیشی گرفت و به پرفروش‌ترین بازی پولی سال 2022 در ایالات متحده تبدیل شد، علیرغم اینکه فقط کمی بیش از یک ماه منتشر شد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

با توجه به اینکه NPD Elden Ring را به عنوان پرفروش‌ترین بازی برتر سال 2022 پیش‌بینی کرده بود، ظهور Modern Warfare 2 به عنوان شماره یک جدید کاملاً یک دستاورد است. سال سوم Madden NFL 23، چهارم Lego Star Wars: The Skywalker Saga و God of War: Ragnarok پنج است.

گزارش ماهانه NPD برای نوامبر اینجاست، به این معنی که اکنون می دانیم کدام بازی ها در ماه گذشته بهترین فروش را داشته اند. در حالی که داده ها شگفتی های زیادی ندارند، یک نام در میان 5 مورد برتر وجود دارد که ممکن است شما را به فکر فرو برد: Sonic Frontiers.

بخوانید  تاریخ انتشار Fantastic Four و بازیگران به طور رسمی توسط مارول اعلام شد