مدت زمان رویداد Xbox و Bethesda Developer_Direct را تنظیم کنید

به گفته آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی Xbox Games، رویداد Developer_Direct تقریباً 43 دقیقه طول خواهد کشید. مدیر اجرایی این خبر را در پستی در توییتر اعلام کرد و اضافه کرد که هدف اصلی مایکروسافت این است که انتظارات را تا حد ممکن برای تیم های توسعه و بازی های آینده روشن کند.

نمایش بازی Starfield بخشی از این رویداد نخواهد بود، اما مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویترین اختصاصی برای این بازی است که به طور کامل به بررسی جدیدترین بازی نقش آفرینی Bethesda اختصاص دارد.

پس از شایعات فراوان، سرانجام مایکروسافت این هفته اعلام کرد که رویداد Developer_Direct در 25 ژانویه (5 بهمن) برگزار می شود که بر روی چندین بازی آینده Xbox و Bethesda تمرکز خواهد کرد. حال طبق آخرین اخبار بازی، مدت زمان این رویداد مشخص و اعلام شده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق گفته مایکروسافت، مدت زمان رویداد Developer_Direct کمی بیش از 40 دقیقه خواهد بود.

به گفته مایکروسافت، بینندگان می توانند به روز رسانی ها و دموهای مختلف بازی هایی مانند Redfall، Minecraft: Legends، Forza Motorsport و The Elder Scrolls Online را در طول این رویداد ببینند. به جز بازی The Elder Scrolls Online، انتظار می‌رود تاریخ انتشار سه بازی دیگر نیز در این ویترین اعلام شود. مایکروسافت به طرفداران وعده نمایش گیم پلی معنادار برای همه آنها را می دهد.