با Fanatical’s Ripper Bundle، در 7 بازی کامپیوتری عالی صرفه جویی کنید



Fanatical اخیراً Ripper Bundle خود را راه‌اندازی کرده است که شامل هفت بازی Steam با تخفیف 96 درصدی است. این طرح در دو سطح موجود است که از 4 دلار برای شش بازی (معمولاً 112.94 دلار) یا 7 دلار برای هفت بازی (از 142.93 دلار) شروع می شود.

از جمله بازی های گنجانده شده است Ghost 1.0 یک پلتفرمر Metroidvania با موضوع علمی تخیلی که در آن به یک ایستگاه فضایی با دفاع خوب نفوذ می کنید تا فناوری مخفی را بدزدید. نیز وجود دارد پرتگاه بی قرار، که ترکیبی از تاکتیک های مبتنی بر تیم با محیط ترسناک لاوکرافتی زیر آب است.

تیرانداز جهنم گوتیک برج قرمز، رمان تصویری سایبرپانک دنیای ما تمام شده است FPS نابودگر زامبی خون و زامبی ها، و شبیه سازی ساختمان مستعمره استوایی یه جزیره دیگه لیست اصلی بسته را کامل کنید.

کسانی که سطح 7 دلار را انتخاب کنند نیز دریافت خواهند کرد Gamedec – نسخه قطعی، یک بازی RPG ایزومتریک که در یک دیستوپیا سایبرپانک قرار دارد که در آن بازیکنان به بررسی جنایات ارتکابی در جهان های مجازی مختلف می پردازند. Gamedec مانند رایانه های شخصی کلاسیک و RPG های رومیزی بازی می کند، جایی که داستان به شدت بر اساس تصمیمات شما تغییر می کند. نسخه Definitive Questlines جدید، حالت سختی سخت تر، پنج پوسته شخصیت اضافی و موارد دیگر را اضافه می کند.

مانند بسیاری از پیشنهادات Fanatical، شما همچنین یک کوپن تخفیف 5٪ برای استفاده در خریدهای بعدی دریافت می کنید.

Ripper Bundle جدیدترین پیشنهاد از رویداد Fanatical’s Bundlefestive است که از 5 تا 9 دسامبر هر روز یک بسته جدید ارائه می‌کند. حتماً خلاصه معاملات Fanatical Bundlefest ما را بررسی کنید تا ببینید چه تخفیف‌های دیگری در این هفته در دسترس است.

بخوانید  PS5 Slim Digital اکنون در دسترس است، اما این بسته‌های جمعه سیاه معاملات بهتری هستند

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

بسته نرم افزاری چاک دهنده متعصب

6 دلار بپردازید

7 دلار بپردازید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.