تاریخ انتشار Fantastic Four و بازیگران به طور رسمی توسط مارول اعلام شد



این رسمی است: اولین خانواده مارول سال آینده به سینماها می رود، زیرا تاریخ و بازیگران Fantastic Four به طور رسمی مشخص شده است. اولین بار چند سال پیش اعلام شد، Fantastic Four در 25 ژوئیه 2025 اکران خواهد شد و پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز / مستر فوق العاده، ونسا کربی در نقش سو استورم / زن نامرئی، جوزف کوین در نقش جانی استورم / مشعل انسانی بازی خواهند کرد. و آبن. ماس باکراک در نقش بنجامین گریم / The Thing.

مارول این خبر را در دو توییت روز ولنتاین اعلام کرد و یک تیزر برای Fantastic Four به نمایش گذاشت. این تصویر دارای ظاهری یکپارچهسازی با سیستم‌عامل چهارگانه است که مستقیماً از داستان‌های اصلی جک کربی و استن لی الهام گرفته شده است که انتشار آن در عصر نقره‌ای کمیک‌ها، در دهه 1960 آغاز شد. Fantastic Four – سرو کردن نوشیدنی گریم. همچنین تصویر قاب شده ای از ماس-باچاراچ روی دیوار وجود دارد، قبل از اینکه توسط پرتوهای کیهانی به چیز راکی ​​تبدیل شود.

در حالی که ماس-باچاراچ اخیراً از نقش خود به عنوان نیروی محرک پشت Fantastic Four ابراز نگرانی کرده بود، گزارش شده بود که پدرو پاسکال در حال مذاکره برای نقش رید ریچاردز است. این اولین باری نخواهد بود که یک فیلم لایو اکشن Fantastic Four ساخته می‌شود، زیرا فیلم بدنام Fantastic Four محصول 1994 توسط راجر کورمن، هر دو فیلم تیم استوری با بازی نمادهای مارول و نسخه دیگری که در سال 2015 توسط جاش منتشر شد، وجود داشت. ترانک.

بقیه سال برای مارول ساکت خواهد بود، زیرا پس از ورود Deadpool 3 در ماه جولای، دیزنی برنامه‌ای برای انتشار فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر ندارد. در فیلم جدید ددپول یک بار دیگر رایان رینولدز در نقش مزدور تند صحبت – یا به قول خودش مارول عیسی – و این بار ولورین هیو جکمن به او پیوست. حتی با وجود اینکه اولین تریلر از نظر جزییات سبک بود، اما هنوز تعداد زیادی تخم مرغ عید پاک در پس زمینه وجود داشت.

بخوانید  تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4; برخورد وینی پو با بچه خرگوش های وحشتناک

تحریریه مجله بازی یک گیمر