تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4; برخورد وینی پو با بچه خرگوش های وحشتناک


تیزر جدیدی از کارتون Kung Fu Panda 4 منتشر شده است که جنگجوی اژدها را در برابر بچه خرگوش های مرگبار و یک خوک مادربزرگ نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تیزر جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ (پاندای کونگ فو کار ۴) از استودیو دریم ورکس منتشر شده است. این ویدئو جنگجوی اژدها را نشان می دهد که با مادربزرگ خوکی که فقط می خواهد انتقام بگیرد می جنگد. در این تیزر، پو با چند بچه خرگوش آشنا می شود که اصلا دوستانه نیستند. انیمیشن Kung Fu Panda 4 در تاریخ 8 مارس 2024 اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش ناخدای قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی اکشن ماجراجویی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

بخوانید  Best Zombie Games Of All Time
تحریریه مجله بازی یک گیمر