تیزر انیمیشن Despicable Me 4; هوش مصنوعی خدمتکار


تیزر جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شده است که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را در دستان دژخیمان نشان می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای Despicable Me 4 توسط ایلومینیشن انترتینمنت و یونیورسال پیکچرز در جریان Super Bowl پخش شد. این نسخه کوتاهی از تریلر انیمیشن قبلی نیست، بلکه تمسخر تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از مینیون ها است. Despicable Me 4 در تاریخ 3 جولای 2024 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان Despicable Me 4 آمده است: “گرو، ابرشرور سابق و مامور فعلی لیگ بدخواهان، پس از هفت سال برای یک بازی هیجان انگیز مینیون بازمی گردد. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می دهد که از یک بازی جدید استقبال می کنند. یکی از اعضای خانواده به نام گرو جونیور؛ کسی که قصد دارد پدرش را عذاب دهد، پس از آشنایی با دشمنان جدیدی به نام ماکسیم لو مال و والنتینا، گرو مجبور به فرار با خانواده اش می شود.

کریس رنو و پاتریک دلاژ آنها در راس Despicable Me 4 هستند و مایک وایت و قاضی فیلمنامه را نوشتند. استیو کرل در نقش فیگور، میراندا کاسگروو مثل مارگو، کریستن ویگ مثل لوسی، دانا گیر مثل ادیت، مدیسون پولان مثل اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پیر تابوت در نقش خادمان تعدادی از صداپیشگان قدیمی انیمیشن هستند که شبیه افراد تازه وارد هستند. سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوی کینگ، استیون کلبر و کلویی فاینمن آنها ملحق می شوند

بخوانید  ارباب حلقه‌ ها | موشکافی جملات گندالف در رویارویی با بالروگ
تحریریه مجله بازی یک گیمر