تریلر فیلم Fall Guy; تلاش رایان گاسلینگ برای افشای این توطئه


کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم اکشن ماجراجویی The Fall Guy with رونمایی کرده است. رایان گوسلینگ و امیلی بلانت با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این تریلر یک بدلکار به نام کلت سیورز را دنبال می کند که باید یک ستاره سینمای گم شده را ردیابی کند و دوباره با عشق زندگی اش متحد شود. فیلم بالاگردان در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱ اسفند ۱۳۹۳) اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

The Fall Guy داستان بدلکاری به نام کلت سیورز را روایت می کند که در اوج زندگی خود قرار گرفت. این بدلکار شروع به کار روی پروژه ای می کند که مدت ها پیش با بازیگر اصلی آن همکاری داشت، اما بدلکار دیگری جایگزین او شد. داستان از جایی شروع می شود که ستاره این پروژه به طور ناگهانی ناپدید می شود. قهرمان اکنون باید یک ستاره سینما پیدا کند، یک توطئه بزرگ را کشف کند و سعی کند عشق زندگی خود را به دست آورد.

دیوید لیچکارگردان فیلم قطار گلوله در راس فیلم اکشن The Fall Guy و درو پیرزنویسنده فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو فیلمنامه را نوشته است. گایمون کسیدی، کلی مک کورمیک و دیوید لیچ آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کردند. فیلم بلاگردان بر اساس سریال The Fall Guy با نقش آفرینی لی میجرز در دهه 1980 از شبکه ABC تولید و پخش شد.

بخوانید  Sony: Spider-Man 2 پاییز آینده اکران خواهد شد

رایان گاسلینگ بازیگر Blade Runner 2049 امیلی بلانت بازیگر Edge of Tomorrow آرون تیلور جانسونبازیگر فیلم Night Beasts هانا وادینگهامبازیگر سریال تد لسو استفانی هسوبازیگر سریال مسیر و ترز پالمربازیگر فیلم شاگرد جادوگر از جمله بازیگرانی است که در فیلم بالاگردان بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر