بازی های مرد عنکبوتی مارول بیش از 50 میلیون نسخه فروخته اند


مجموع فروش سه بازی Spider-Man از Insomniac Games در تمام پلتفرم ها از 50 میلیون نسخه فراتر رفته است.

در طول دهه گذشته، سونی عناوین قابل توجهی را منتشر کرده است که به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافته اند، اما بسیاری از آنها نتوانسته اند با موفقیت فرانچایز مرد عنکبوتی مارول برابری کنند. بازی های Spider-Man شرکت Insomniac Games نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اند، بلکه از نظر فروش نیز عملکرد خوبی داشته اند. امروز این مجموعه به رکورد فروش دیگری رسیده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی های ویدیویی، باخبر شدیم که استودیو Insomniac Games در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد که مجموع فروش بازی های مرد عنکبوتی مارول از مرز 50 میلیون نسخه در سراسر جهان گذشت. سونی در ژوئن 2022 اعلام کرد که این سری 33 میلیون نسخه فروخته است. بدون شک Marvel's Spider-Man 2 با فروش 10 میلیون نسخه به این رکورد فوق العاده کمک کرد.

مدتی است که سونی آمار فروش دو قسمت قبلی مجموعه مرد عنکبوتی مارول را منتشر کرده است. این شرکت در آگوست 2019 اعلام کرد که اولین نسخه از Marvel's Spider-Man 13.2 میلیون نسخه فروخته است. در حالی که یک سال بعد در پروفایل لینکدین یکی از کارکنان پلی استیشن به فروش 20 میلیون نسخه از این بازی اشاره شد.

آخرین آمار فروش Marvel's Spider-Man: Miles Morales در جولای 2021 اعلام شد و این بازی در آن زمان 6.5 میلیون نسخه فروخته بود. اطلاعات به دست آمده از Insomniac Games نشان می دهد که این بازی تا ژوئن 2023 بیش از 14.4 میلیون نسخه فروخته است. اما این موضوع نه به طور رسمی تایید و نه تکذیب شده است.

بخوانید  لغو برگزاری رویداد DC FanDome 2022
تحریریه مجله بازی یک گیمر