واکنش منتقدان به Prince of Persia: The Lost Crown


میانگین امتیاز بازی Prince of Persia: The Lost Crown به تازگی منتشر شده است و شاهد بازگشت باشکوهی برای سریال شاهزاده ایرانی هستیم.

Prince of Persia مجموعه ای ارزشمند برای یوبی سافت و صنعت بازی های ویدیویی است. درست زمانی که بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان در حال ساخت بود، بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده نیز معرفی شد. یک بازی مترویدوینی مورد انتقاد کاربران.

با این حال بازی Prince of Persia: The Lost Crown با موفقیت خود تمامی نگرانی های کاربران را برطرف کرده است و تجربه ای ناب و هیجان انگیز برای طرفداران این سبک و همچنین سایر کاربران مجموعه شاهزاده ایرانی است. در این بین باید اشاره کنم که The Lost Crown از صداگذاری و زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی می کند و چندی پیش میانگین امتیاز آن منتشر شد. Prince of Persia: The Lost Crown بازگشتی باشکوه و جذاب برای سریال است.

در ادامه نظرات برخی از منتقدان بازی را بررسی می کنیم و شما نیز می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده

  • سازنده: Ubisoft Montpellier
  • ویرایشگر: یوبی سافت
  • سبک: Action Adventure و Metroidvinia
  • سکو: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس Xbox Series S
  • تاریخ انتشار: کاربران نسخه لوکس در 25 دسامبر و کاربران نسخه معمولی در 28 دسامبر

سیمرغ بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یک گیمر: 90 از 100

Prince of Persia: The Lost Crown، برخلاف تصوری که پس از معرفی بازی تصور می شد، دقیقاً همان کاری است که مجموعه Prince of Persia به آن نیاز داشت. یک تجربه مترویدوینیا با خلاقیت فراوان که توانسته تجربه ای تقریبا 25 ساعته و داستانی لذیذ از ماجراجویی با شخصیت سارگون را در دل کوه قاف ارائه دهد. بازی از یک طرف داستانی پر پیچ و خم با انواع اتفاقات غیرمنتظره را روایت می کند و از طرف دیگر ویژگی ها و مکانیزم های بازی آن چنان هوشمندانه طراحی شده است که تا پایان بازی چه نباشید جذاب و ارزشمند باقی می مانند. یکی از طرفداران سبک Metroidvinia و سری Prince of Persia، Prince of Persia: The Lost Crown یکی از آن بازی هایی است که هرگز نباید آن را از دست داد و هر علاقه مند به بازی های ویدیویی می تواند برای مدت طولانی از این تجربه لذت ببرد.

Game Informer: 95 از 100

Lost Crown گذاشتن کنترلر را بسیار سخت می کند و مدام می خواهید کمی جلوتر بروید. البته این ادامه بازدید از کوه قاف به لطف حس خوبی که القا می کند انجام می شود. پلتفرم‌های درجه یک و نبردهای جذاب، و همچنین پیشرفت در دنیای The Lost Crown، در یک حلقه کامل ترکیب می‌شوند. گیم پلی حرف اول را می زند و Prince of Persia این را به خوبی می داند.

GameSpot: 90 از 100

Prince of Persia: The Lost Crown دریای تغییر برای سریال است و تقریباً به اندازه Sands of Time تغییری چشمگیر است که پلتفرمر کلاسیک Prince of Persia را در قالب یک محصول سه بعدی برای مخاطبان به ارمغان می آورد. . اولین این سبک آنقدر مطمئن و کاملا ساخته شده است که به راحتی می تواند به هویت جدید این مجموعه برای آینده قابل پیش بینی تبدیل شود. تقریباً هر قسمت از Prince of Persia: The Lost Crown به خوبی کار می کند و هر قسمت بسیار یکپارچه به هم متصل شده است. به نوعی می توان گفت که این مجموعه سبک جدید خود را پیدا کرده است.

Destructoid: 85 از 100

اگر از طرفداران بازی‌های Metroidvian یا بازی‌هایی با مبارزات سریع و متمرکز بر باس فایت هستید، این تکرار را دوست خواهید داشت.

VGC: 80 از 100

شاهزاده ایرانی به احیا نیاز داشت و The Lost Crown این کار را انجام داد. پلتفرم عالی، نقشه بزرگ و پازل های هوشمندانه به ما این امکان را می دهد تا با یکی از بهترین مترویدوینیاهای ساخته شده روبرو شویم و سال 2024 را با سبکی منحصر به فرد آغاز کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ویدیوی جدید بازی Atomic Heart لو رفت