ویدیوی جدید بازی Atomic Heart لو رفت

دانلود فیلم آپارات

این اثر توسط استودیو موندفیش و Focus Entertainment مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. حال طبق آخرین اخبار دنیای بازی، به تازگی در فاصله کمی باقی مانده تا انتشار رسمی Atomic Heart، ویدیوی طولانی از گیم پلی این اثر به بیرون درز کرده است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

در این ویدیو تقریبا 14 دقیقه ای قسمت بزرگی از گیم پلی این بازی را می یابیم و علاوه بر نمایش مبارزات بازی، شاهد سلاح های متنوع و توانایی های مختلف شخصیت اصلی بازی هستیم که از آنها استفاده می کند. برای از بین بردن ربات های بازی از طرفی شاهد نمایش مسیریابی، کاوش و چندین محیط در بازی Atomic Heart هستیم.

طی چند روز گذشته استودیوی سازنده اعلام کرد که برنامه ریزی های زیادی برای محتوای بازی پس از عرضه دارد.محتوای فوق شامل چهار بسته الحاقی مجزا خواهد بود که دشمنان، محتوای داستانی و گیم پلی جدید را به بازی اضافه می کند. ، درمیان دیگران. بازی Atomic Heart در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 مارس) برای کاربران کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی شامل خواهند شد.

روند تولید بازی Atomic Heart تا این مرحله مسیر پر پیچ و خم را طی کرده است. این اثر پس از تاخیر و مواجه شدن با مشکلات توسعه، کمتر از چهل روز دیگر به دست علاقه مندان به تیراندازی های اول شخص می رسد.

بخوانید  پخش تیتراژ آغازین انیمه سریالی Cyberpunk Edgerunners شبکه نتفلیکس

نظر شما چیست، چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

چند وقت پیش ویدیوی جدیدی از بازی Atomic Heart در اینترنت منتشر شد.