توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد


یوبی سافت بار دیگر به طرفداران اطمینان داد که توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد.

یوبی سافت در حال حاضر از چند جهت در وضعیت بدی قرار دارد. از نظر مالی به نظر می رسد که این شرکت مشکلات درآمدی جدی داشته است. زیرا اخیراً فرآیند ساخت سه بازی اعلام نشده را لغو کرده است. این اتفاق زمانی رخ داد که در ابتدای سال 2022، یوبی سافت توسعه چهار بازی اعلام نشده را متوقف کرد. با این حال، به نظر می رسد که در میان این همه تصمیم برای لغو بازی سازی، یکی از بازی های بزرگ یوبی سافت که به نظر می رسد همیشه در روند توسعه با مشکل مواجه است، هنوز از تقویم حذف نشده است.

این بازی فوق‌العاده دومین قسمت از بازی Beyond Good and Evil است و این شرکت در گفتگو با PCGamesN تکرار کرد که توسعه بازی اغلب با تأخیر همچنان رو به جلو است و تیم سازنده قصد دارد به جاه‌طلبی خود جامه عمل بپوشاند. یوبی سافت گفت: «Beyond Good and Evil 2 در حال توسعه است و تیم سازنده سخت تلاش می کند تا به وعده بلندپروازانه خود عمل کند.

البته این اولین بار نیست که یوبی سافت چنین بیانیه ای را در رابطه با بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر می کند، البته گزارش ها حاکی از آن است که این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. چند سالی از معرفی اولیه آن می گذرد و گزارش ها حاکی از آن است که Beyond Good and Evil 2 پشت درهای بسته ریبوت شده است.

بخوانید  احتمال حضور Conan the Barbarian به عنوان یک شخصیت مهمان در Mortal Kombat 1

تصویری از Beyond Good and Evil 2

در همین حال، Skull & Bones یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده یوبی‌سافت است که سال‌ها پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون بارها به تعویق افتاده است. به تازگی یوبی سافت اعلام کرده است که تاریخ انتشار این بازی برای ششمین بار به تعویق افتاده است. Ubisoft همچنین تایید کرد که Mario + Rabbids Sparks of Hope کمتر از حد انتظار فروخته است. تا جایی که به نظر می رسد ضرر مالی به این شرکت وارد کرده است.

در ادامه مطلب جف گرابگزارشگر صنعت بازی ادعا کرد که یوبی سافت در چند ماه گذشته تلاش کرده است توجه سایر شرکت ها را به معاملات بالقوه M&A جلب کند، اما بیشتر آن را خنده دار کرده است. یوبی سافت اخیرا تایید کرده است که علاوه بر Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora، یک بازی معرفی نشده دیگر را نیز در سال مالی 2023-2024 منتشر خواهد کرد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی از یوبی سافت چیست؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.