احتمال حضور Conan the Barbarian به عنوان یک شخصیت مهمان در Mortal Kombat 1

استودیوی NetherRealm احتمالا به زودی نسخه بعدی Mortal Kombat را معرفی خواهد کرد که ظاهراً این سری را مجددا راه اندازی خواهد کرد. استودیوی Netherworld اخیرا با انتشار دو تیزر به راه اندازی مجدد این سری اشاره کرد و Bilbil-Kahn یکی از افشاگران معروف اعلام کرد که نسخه بعدی Mortal Kombat تحت عنوان Mortal Kombat 1 بر روی پلی استیشن 5 سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود. کاربران X Xbox Series S، Nintendo Switch و PC قرار خواهند گرفت.

به جز برش او به تازگی اعلام کرده است که شخصیت های Homelander از سری پسران و Pacemaker از دنیای DC به عنوان یک بسته الحاقی پس از عرضه به نسخه بعدی Mortal Kombat می آیند. اکنون Zez Corden به احتمال حضور Conan the Barbarian به عنوان یک شخصیت مهمان دیگر در Mortal Kombat 1 در پادکست Xbox Two اشاره کرده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا نسخه آرنولد شوارتزنگر یا نسخه کمیک این قهرمان در بازی گنجانده خواهد شد.

شایعاتی مبنی بر معرفی Mortal Kombat 1 در چند روز آینده به گوش می رسد. بنابراین، احتمالا در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. ظاهرا سونی قصد دارد در تاریخ 5 ژوئن (25 اردیبهشت) نمایشگاه پلی استیشن را برگزار کند و احتمالاً می توان انتظار داشت که نسخه بعدی Mortal Kombat در آن رویداد به نمایش درآید.

Jez Corden از Windows Central Media از احتمال حضور Conan the Barbarian به عنوان یک شخصیت مهمان در نسخه آینده Mortal Kombat خبر داد.