پخش تیتراژ آغازین انیمه سریالی Cyberpunk Edgerunners شبکه نتفلیکس

دانلود از آپارات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس اخیرا تیتراژ آغازین انیمه‌ی سریالی Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) را به اشتراک گذاشته است. این سکانس عوامل تولید برجسته‌ی انیمه را نشان می‌دهد که با ترانه‌ی This Fffire از گروه فرانز فردیناند همراه شده است. این سکانس اولین‌بار در جریان نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

استودیو CD Projekt Red، سازنده‌ی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher در تولید انیمه Cyberpunk Edgerunners دخیل خواهد بود و از سال ۲۰۱۸ روی این پروژه کار می‌کنند. در خلاصه‌ی داستان این انیمه می‌خوانیم: «این سریال داستانی مجزا از یک بچه‌ی خیابانی را در طول ۱۰ قسمت روایت می‌کند که در تلاش برای بقا در نایت سیتی است؛ شهری در آینده که دلبستگی زیادی به فناوری و ایجاد تغییر و اصلاح بدن دارد. این بچه که چیزی برای از دست دادن ندارد، با تبدیل‌شدن به یک اج‌رانر، قانون‌شکن مزدور جان سالم به در خواهد برد».

شبکه‌ی نتفلیکس با پخش تیتراژ آغازین انیمه‌ی سریالی Cyberpunk Edgerunners فهرست عوامل تولید آن را به نمایش درآورد.

انیمه‌ی Cyberpunk Edgerunners برای پخش در ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است و استودیو انیمیشن‌سازی Trigger وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد؛ استودیویی که در توکیو مستقر است. سکان هدایت این انیمه در دستان هیرویوکی ایمایشی، کارگردان انیمه‌ی سریالی Gurren Lagann (گورن لاگان) و انیمه‌ی Kill la Kill (کیل لا کیل) است و موسیقی آن توسط آکیرا یامائوکا ساخته می‌شود که برای تولید موسیقی بازی Silent Hill شناخته می‌شود.

بخوانید  تأیید عرضه نسخه‌ی موبایل بازی Wreckfest

شبکه‌ی نتفلیکس نخستین تیزر تریلر انیمه‌ی Cyberpunk Edgerunners را در ماه ژوئن پخش کرد. استودیو سی‌دی پراجکت رد در ماه آوریل اعلام کرد که فروش بازی سایبرپانک 2077 از زمان انتشار در دسامبر ۲۰۲۰ از مرز ۱۸ میلیون نسخه عبور کرده است. این توسعه‌دهنده درحال‌حاضر روی یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بزرگ برای بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند که دارای یک خط داستانی تازه خواهد بود.



منبع