شایعه: سونی به زودی محتوای جدید مهمانی را معرفی خواهد کرد


بر اساس ادعای جدید The Snitch، یک افشاگر معروف در صنعت بازی، سونی به زودی محتوای جدید مهمانی را معرفی خواهد کرد.

همانطور که احتمالا می دانید، دوستان یک گیمر، سونی برنامه ریزی دقیقی برای کنسول نسل نهم خود در سال جاری دارد. در بین برنامه ها و آثار مورد انتظار این شرکت می توان به بازی هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2، Forspoken اشاره کرد. و Final Fantasy 16 به این نکته اشاره کرد. در کنار انتشار محتوای امیدوارکننده تر Crunchy Party، همه برای انتشار در سال جاری تایید شده اند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات جدیدی به گوش می رسد. به نظر می رسد به زودی درباره بازی جدید دیگری که توسط یک استودیوی شخص ثالث (استودیوهای غیر انحصاری) ساخته شده است بیشتر بدانیم و شاهد معرفی محتوای شخص ثالث جدید توسط سونی باشیم.

پوستر Metal Gear Solid 3 کوجیما

ادعای پاراگراف قبلی از سوی The Snitch، یک افشاگر معروف در صنعت بازی های ویدیویی، می آید. اخیراً این شخص در سرور discord خود پیامی ارسال کرده و اعلام کرده است که طبق آنچه از یک منبع موثق شنیده است، سونی در آستانه رونمایی از محتوای جدید مهمانی است (چیزهای شخص ثالث جدید) شرق. از طرفی The Snitch در ادامه صحبت های خود درباره نزدیک بودن به این رویداد توضیح داد که به زودی شاهد معرفی جدیدی از این شرکت خواهیم بود.

اما جمله ای که این فرد به کار برده جزئیات دقیقی را مشخص نمی کند. در نهایت، Snitch به چه چیزی اشاره دارد؟ بسیاری از طرفداران امیدوارند که سونی در آینده ای نزدیک نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 یا بازسازی بخشی دیگر از این سری را منتشر کند. به گفته بسیاری از فعالان صنعت بازی، MGS3 به عنوان یکی از بهترین نسخه های این سری شناخته می شود. همچنین شایعات زیادی در مورد بازسازی نسخه اول این مجموعه وجود دارد. در روزهای آخر نوریاکی اکامورا تهیه کننده سابق این سریال مخفی کاری در مصاحبه های خود با مجله Famitsu به معرفی امسال کونامی پرداخته بود.

بخوانید  کنترلرهای Xbox Elite Series 2 را با تخفیف 50 دلاری در Newegg دریافت کنید

نظرت چیه عزیزم؟ به نظر شما سونی از چه محصولی رونمایی خواهد کرد؟ آیا بازسازی دیگری از سری Metal Gear Solid در راه است؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.