درآمد Hitman 3 در سال اول کمتر از انتظارات بود

مامور 47 با عینک در هیتمن 3

انتظار می رود درآمد سال مالی 2023 IO Interactive بین 65.6 میلیون دلار تا 72.8 میلیون دلار یا بین 36.4 میلیون دلار تا 43.6 میلیون دلار قبل از مالیات شرکت باشد. به نظر می‌رسد که تیم مدیریت IO Interactive به دلیل عدم عرضه بازی‌های جدید در سال‌های 2024 و 2025 انتظار درآمد و سود کمتری دارد. می‌گوید Project Dragon، یک ایکس‌باکس، این با اظهارات قبلی توسعه‌دهنده مبنی بر اینکه Project 007 و دیگر پروژه‌های اعلام‌نشده‌شان بود، مطابقت دارد. – بازی نقش آفرینی فانتزی انحصاری، حداقل تا آوریل 2025 منتشر نخواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخیرا استودیوی IO Interactive با انتشار حالت جدید Freelancer و Hitman World of Assassination تغییرات عمده ای در سری Hitman ایجاد کرده است. در گزارش سالانه اخیر خود برای آخرین سال مالی منتهی به مارس 2022، این استودیو اعلام کرد که به موفقیت مالی زیادی دست یافته است.

درآمد بازی Hitman 3 در سال اول انتشار کمتر از حد انتظار سازنده بود و در سال دوم به لطف انتشار در استیم و گیم پس، پیشرفت چشمگیری را شاهد بود.

همانطور که DarkDetective در فروم Install Base فاش کرد، Hitman 3 در اولین سال انتشار خود عملکرد ضعیفی داشت. این کاربر در توییتر فاش کرد که بودجه بازی حدود 23 میلیون دلار بوده و این بازی در دومین سال انتشار خود به دلیل عرضه استیم و سرویس Game Pass درآمد زیادی کسب کرده است. در واقع درآمد Hitman 3 به لطف انتشار Game Pass که دارای گارانتی عالی و عملکرد خوب است، بیشتر از حد انتظار بود.

بخوانید  نقد سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (فصل اول) | قسمت های پنجم و ششم

IO Interactive قصد دارد خط تولید خود را از طریق پلتفرم های جدید مانند گوشی های هوشمند گسترش دهد و به دنبال فرصت هایی برای انتشار بازی های استودیوهای دیگر است. طبق اعلام این شرکت، حالت Freelancer و Hitman World of Assassin در تاریخ 26 ژانویه سال جاری عرضه می شود.