کنترلرهای Xbox Elite Series 2 را با تخفیف 50 دلاری در Newegg دریافت کنید



معاملات کنترلر Xbox زیادی در جمعه سیاه انجام می شود و در اینجا یکی دیگر وجود دارد. قیمت کنترلرهای Xbox Elite Wireless Series 2 به جای ۱۸۰ دلار در Newegg، ۱۳۰ دلار است. برای دریافت پیشنهاد، مشتریان باید از BFFDAY22 هنگام پرداخت استفاده کنند.

این یک معامله بسیار خوب برای کنترلرهای Xbox Elite Series 2 است. اینها کم فروش ترین کنترلرهای Elite Series 2 در تاریخ اخیر نیستند – این لیست 100 دلاری است که اوایل این ماه منتشر شد. اینجا در BJ’s.

اگر به دنبال چیزی با وزن کمتر هستید، کنترلر استاندارد Xbox تقریبا در هر رنگی تخفیف دارد. در حال حاضر، کنترلر Black Xbox فقط 40 دلار (قیمت اصلی 60 دلار) و رنگ های خاص مانند گزینه سبز-زرد نئون 45 دلار (قیمت اصلی 65 دلار) است.

اگر به دنبال چیزی بین Elite Series 2 و کنترلر استاندارد Xbox هستید، کنترلر Xbox Elite Series 2 Core در حال حاضر فقط 100 دلار قیمت دارد. می‌توانید این معاملات و موارد دیگر را در جمع‌بندی کنترلر Xbox جمعه سیاه ما بررسی کنید.

در زمان نگارش این مقاله، کنترلرهای Xbox Elite Series 2 در آمازون با قیمتی حتی کمتر وجود دارد. اما مراقب فهرست‌های فروشندگان شخص ثالث جدید و بدون بررسی باشید. اگر معامله خیلی خوب باشد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است. برای بررسی اینکه چه کسی محصول را می فروشد، روی جزئیات درست در کنار تاریخ تخمینی تحویل کلیک کنید. در آنجا می توانید جزئیات مربوط به فروشنده را مشاهده کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نبرد بینگ چت، بارد و چتGPT. برنده کیست؟