بازی Smite 2 با انتشار تصاویری جذاب معرفی شد


استودیوی Titan Forge در جریان مسابقات Smite Championship از دنباله این بازی با نام Smite 2 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که Smite 2 در جریان مسابقات Smite Championship رونمایی شد. دنباله در Steam، Epic Games Store، PlayStation 5 و Xbox Series در دسترس است اگرچه تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، اما این کار در بهار است 2024 وارد مرحله تست آلفای خصوصی خواهد شد.

بازی 2 را بزنید این بازی شامل 25 خدا در هنگام عرضه خواهد بود و Titan Forge می گوید که قصد دارد تمام خدایان بازی اصلی را به مرور زمان وارد قسمت بعدی کند. در حالی که برخی از شخصیت‌ها در زمان عرضه بازی از نسخه اصلی می‌آیند، خدایان جدیدی نیز وجود خواهند داشت. هکات، الهه یونانی به درخواست طرفداران به بازی اضافه شده است. تراویس براونمدیر کل این سری، Smite 2 را یک بازی با تاثیر، استراتژی و خلاقیت بیشتر توصیف می کند.

Smite 2 از کراس پلی و پیشرفت متقابل پشتیبانی می کند. بنابراین، رابط پخش کننده بین رایانه شخصی و کنسول قابل انتقال است. این بازی ویدیویی با Unreal Engine 5 توسعه یافته است و Titan Forge ادعا می کند که این موتور باعث شده است که همه سیستم های مهم بازی و عناصر بصری تجدید نظر کنند. در طول سخنرانی، به شوخی گفته شد که برخی از اجزای بصری بازی اصلی روی فلش، نرم افزار انیمیشن منسوخ شده، اجرا می شود.

به گفته سازندگان، هدف Smite 2 بهبود بازی در همه زمینه ها با حفظ حس Smite است. این بازی همچنان سوم شخص خواهد بود و از جوی استیک و کیبورد پشتیبانی می کند که وارد تست آلفا شود. Titan Forge به پشتیبانی از Smite و میزبانی بازی در آینده ادامه خواهد داد او صد و سی امین قهرمان او خواهد شد.

بخوانید  10 بهترین فیلم استریم اورجینال سال 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر