آپدیت دردسرساز Resident Evil Revelations لغو شد


Capcom به‌روزرسانی اخیر نسخه رایانه شخصی Resident Evil Revelations را برای حل مشکلات فنی بازگرداند.

Capcom اخیرا آپدیت جدیدی را برای نسخه PC بازی Resident Evil Revelations منتشر کرده است تا DRM جدیدی به نام Enigma Protector را به بازی اضافه کند. با این حال، این بازی از زمان انتشار آپدیت مذکور با واکنش های شدیدی در استیم مواجه شده است.

به نظر می رسد این DRM باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد فنی بازی Resident Evil Revelations و خطاهایی در حین تجربه بازی شده است و در ادامه بازیکنان گزارش داده اند که این DRM باعث کاهش نرخ فریم بازی و اختلال در عملکرد حالت های مختلف شده است. در حال حاضر، Capcom در بیانیه‌ای در Steam تأیید کرده است که به شکایات بازیکنان پاسخ می‌دهد و به‌روزرسانی اخیر Resident Evil Revelations را لغو می‌کند.

در بیانیه جدیدی، Capcom گفت: “با توجه به مشکلات گزارش شده در مورد آخرین به روز رسانی Resident Evil Revelations، ما آن را بازگرداندیم. ما بابت مشکل پیش آمده از بازیکنان عذرخواهی می کنیم و به محض رفع مشکل، به روز رسانی را منتشر خواهیم کرد.”

Capcom اخیراً بازی‌های زیادی را با Enigma Protector DRM به‌روزرسانی کرده است، از جمله نسخه رایانه شخصی مجموعه Legacy شبکه Mega Man Battle و Ghost Trick: Phantom Detective. کنفرانس نوامبر Capcom نشان داد که این شرکت DRM را برای محدود کردن استفاده از مواد در بازی های رایانه شخصی خود به روز کرده است. زیرا این ویراستار مصرف مواد را نوعی تقلب می داند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Capcom جزئیات راه اندازی Exoprimal را فاش می کند، از جمله ماموریت های داستانی و لوازم آرایشی