انتشار پوستر جدید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles تغییر تاریخ انتشار

پارامونت پوستر جدیدی منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است که Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem کمی زودتر منتشر خواهد شد.

نیکلاس کانتو، میکا ابی، شامون براون جونیور، برادی نون، جکی چان، ایو ادبیری، ست روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز برن، آیس کیوب، پست مالون، پل راد، مایا رودولف، ناتاشیا دیمیتریو و جیانکارلو اسپوزیتو، بین دیگران. بازیگرانی هستند که صداپیشه انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem هستند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos به کارگردانی جف رو بر اساس فیلمنامه ای از برندان اوبراین ساخته شده است.

در خلاصه داستان Teenage Mutant Ninja Turtles آمده است: لاک پشت های جهش یافته پس از سال ها پنهان شدن از دنیای انسان ها، برادران لاک پشت تصمیم گرفته اند با انجام کارهای ابرقهرمانی و پذیرفته شدن به عنوان نوجوانان عادی، دل مردم نیویورک را به دست آورند. دوست جدید آنها آوریل اونیل قرار است به آنها کمک کند تا با یک سندیکای جنایتکار بدنام مبارزه کنند، اما آنها به زودی با ارتشی از دشمنان جهش یافته روبرو می شوند.

پوستر انیمیشن جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد. پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که انیمیشن جدید Teenage Mutant Ninja Turtles دیگر برای 4 آگوست 2023 (13 آگوست 1402) برنامه ریزی نشده است و اکنون این انیمیشن دو روز زودتر در تاریخ 2 آگوست (11 مرداد) اکران خواهد شد. برای اعلام این خبر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

بخوانید  قلب های شجاع: نقد و بررسی به خانه - به درون سنگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر