مدت زمان تجربه نمایشی Final Fantasy 16 را اعلام کرد

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

رسانه پوش اسکوئر در گزارش جدید خود جزئیات جدیدی از دموی بازی Final Fantasy 16 را در اختیار علاقه مندان به این سری قرار داده است.

درخشش کلیو در فاینال فانتزی 16

طبق گزارش جدید رسانه پوش اسکوئر، تجربه نسخه دمو Final Fantasy 16 تقریبا چند ساعت طول می کشد. دمو مورد بحث قرار است روی روزهای جوانی کلایو، قهرمان فاینال فانتزی 16 تمرکز کند و آن را به ما نشان دهد. سازندگان قصد دارند نسخه جوان‌تری از این شخصیت را در آغاز سفر طولانی او به تصویر بکشند. جالب است بدانید دموی مورد بحث قسمت هایی را که رسانه ها اخیرا در پیش نمایش این بازی تجربه کرده اند را نشان می دهد.

در حال حاضر دموی این بازی تاریخ انتشار خاصی ندارد. با این حال، به دلیل نزدیک بودن به قسمت پایانی پلی استیشن ویترین، سازندگان ممکن است تاریخ انتشار آن را در رویداد فردا به طور رسمی اعلام کنند. در نهایت باید گفت که سازندگان بازی Final Fantasy 16 به تازگی اعلام کرده اند که این بازی در روز عرضه به روز رسانی روز اول خود را دریافت نخواهد کرد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 ژوئیه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

چندی پیش، اسکوئر انیکس اعلام کرد که قصد دارد نسخه دموی بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 را پیش از تاریخ انتشار رسمی آن در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در اوایل سال جاری تایید شد که نسخه نمایشی تقریباً چند هفته قبل از انتشار رسمی این اثر در دسترس خواهد بود. از طرفی بازیکنان می توانند پیشرفت خود را به نسخه کامل این بازی منتقل کنند، حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، جزئیات جدیدی در این باره منتشر شده است.

بخوانید  تمایل استودیو Criterion برای ایجاد یک بازی فرسودگی جدید