انتشار اولین تریلر انیمیشن Suicide Squad با محوریت هارلی کوئین و جوکر


برادران وارنر و ویت استودیو تریلری از انیمیشن Suicide Squad Isekai منتشر کرده است که بر روی دو شخصیت هارلی کوئین و جوکر تمرکز دارد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، انیمه سری Suicide Squad معرفی شد. بخش ژاپنی برادران وارنر. و ویت استودیو اعلام کرده اند که در حال همکاری برای تولید انیمیشنی به نام Suicide Squad Isekai هستند. در این تریلر نشان داده شده است که می توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید و سپس پوستر این انیمه را مشاهده کنید.

اولین تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai

اولین پوستر انیمه ISEKAI Suicide Squad

در خلاصه داستان منتشر شده از انیمه Suicide Squad Isekai آمده است، در این انیمه سریالی باید منتظر شرورترین شخصیت ها و بدترین نگاتیوهای دنیای دی سی باشیم که قرار است ماجراجویی خارق العاده و عجیبی را تجربه کنند. در هر صورت سازندگان تنها به یک آزمایش دیوانه کننده، جذاب و خطرناک اشاره کردند و در حال حاضر اطلاعات دیگری در دسترس نیست و تنها در صورت توجه به پوستر این انیمه می توانید لوگوی شخصیت Pacemaker و Deadshot را در کنار جوکر مشاهده کنید.

Wet Studio که به خاطر تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan، فصل اول انیمه Vinland Saga و انیمه Spy×Family شهرت دارد، مسئولیت تولید انیمه Suicide Squad Isekai را بر عهده دارد. البته زمان مشخصی برای انتشار انیمه Suicide Squad اعلام نشده و تنها ساخت این انیمه تایید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم خوب نیستم (Not Okay) | فرار زوئی دویچ از تنهایی