این آخر هفته چه باید بازی کرد: از مکس پین تا یک نبرد رویال رایگان


در این قسمت از آیتم‌هایی که قرار است این آخر هفته بازی کنیم، به مجموعه Max Payne می‌رویم و یک تجربه رایگان بتل رویال را معرفی می‌کنیم.

طبق معمول سه‌شنبه‌ها، این هفته دو بازی را در بخش دیگری از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، ارائه خواهیم داد. بدون هیچ دلیل خاصی، یکی از بازی‌های این هفته را به سری Max Payne اختصاص داده‌ایم تا خاطرات خود را حفظ کنیم، و برای دومین بازی هفته، یک تجربه بتل رویال رایگان برای بازی داریم که می‌تواند یک بازی سرگرم کننده برای بازی با دوستان در این روزهای تابستان زندگی کنید..

پوستر و لوگوی بازی Max Payne 2

بازی مکس پین 2

برای بسیاری از بازیکنان نسبتا قدیمی، سری Max Payne یک تجربه به یاد ماندنی است. استودیوی Remedy با خلق شخصیت مکس، داستانی را به بازیکنان ارائه داد که هنوز هم می‌توان از آن چندین بار لذت برد و البته، بازی دارای ویژگی‌های گیم‌پلی جالبی بود، مانند مکانیک زمان گلوله، که در زمان آن سر و صدای زیادی ایجاد کرد. . قبلا در این مقالات شما را با نسخه اول بازی آشنا کردیم و این بار به سراغ نسخه دوم می رویم.

در سال 2001، Take Two Interactive اعلام کرد که حقوق مالکیت معنوی Max Payne را به قیمت 10 میلیون دلار به همراه 970000 سهام از Remedy و 3D Realms خریداری کرده است و در همان زمان به نوعی ساخت Max Payne را متوقف کرد. دنباله پین ​​همچنین تایید کرد که Studio Remedy بودجه محدودی برای ساخت نسخه اول دارد و به همین دلیل حتی از چهره Sam Lake برای ظاهر مکس استفاده کردند. اما برای نسخه دوم شرایط فرق می کرد و تیک تو بودجه مناسبی را در اختیار آنها قرار داد و به دنبال آن از تیموتی گیبز برای چهره شخصیت مکس استفاده شد. البته صداپیشه این شخصیت تغییری نکرد و جیمز مک کافری همچنان این وظیفه را بر عهده داشت.

بخوانید  راه خود را از طریق خریدهای درون برنامه ای Resident Evil 4 Remake پیدا کنید تا سلاح ها را سریعتر ارتقا دهید

Max Payne 2 از جنبه های مختلف نسبت به نسخه اول بهبود یافته است. اگرچه موتور بازی همان موتوری است که در Max Payne 1 استفاده شده بود، اما Remedy تغییرات زیادی در آن ایجاد کرد و توانست مواردی مانند جلوه های بصری را به شکلی بسیار زیباتر ارائه دهد. علاوه بر این، استفاده از موتور فیزیک Havok، فیزیک کلی بازی و حرکات شخصیت را بسیار طبیعی تر از قبل کرده است. در مجموع با مقایسه جنبه های فنی نسخه اول و دوم شاهد پیشرفت محسوسی در این زمینه هستیم.

بازی مکس پین 2

وقایع Max Payne 2 دو سال پس از نسخه اول رخ می دهد. در شروع بازی مکس در بیمارستانی است که غریبه ها برای کشتن او وارد بیمارستان می شوند و مکس هر چه باشد جان او را نجات می دهد. پس از آن، شاهد بازگشت به چند روز قبل هستیم، بنابراین برای کاربرانی که تا به امروز فرصتی برای تماشای بازی نداشته اند، جزئیات داستان زیادی را فاش نمی کنیم. در صورت تمایل می توانید مقاله ژورنال مکس پین در یک گیمر را مطالعه کنید. یکی از جذابیت های خاص مکس پین 2، شیمی خاص بین مکس و مونا است که تجربه متفاوتی نسبت به نسخه اول ایجاد می کند.

Max Payne 2 از نظر گیم پلی نیز دارای تغییراتی است و به عنوان مثال سیستم گلوله تایم بازی که خود Remedy اعلام کرده به نوعی تبدیل به Bullet Time 2 شده است، جذابیت بیشتری برای کاهش سرعت زمان و از بین بردن دشمنان ایجاد می کند. علاوه بر این، مکانیک های جدیدی به بازی اضافه شده است، مانند سیستم بارگذاری مجدد ویژه زمانی که زمان گلوله فعال است و سیستم کلی این ویژگی صحنه های اکشن و سینمایی بیشتری را ایجاد می کند. مراحل بازی بازیکنان را در محیط های مختلف می برد و از نظر سلاح شاهد تنوع خوبی هستیم.

بخوانید  Get Spider-Man 2 For Free With This Black Friday PS5 Bundle

سری Max Payne بدون شک یکی از ماندگارترین بازی های دنیای بازی است و این روزها نسخه بازسازی شده دو قسمت اول آن نیز در دست ساخت است. پیشنهاد می کنم اگر شما هم از طرفداران این مجموعه هستید این روزها خاطره خود را با آن تازه کنید.

پوستر بازی Farlight 84

بازی Farlight 84

فصل تابستان، البته، مشکلات اینترنت اجازه می دهد، زمان مناسبی برای بسیاری است که بازی آنلاین را با دوستان خود تجربه کنند. در این میان آثار بتل رویال بسیار پرطرفدار است و در سال های اخیر کاربران زیادی به بازی هایی مانند Fortnite، Apex، PUBG و … روی آورده اند. اما بازی ای که اخیرا در کشور ما بسیار محبوب شده است Farlight 84 است; یک تجربه رایگان بتل رویال که خیلی بزرگ نیست.

Farlight 84 توسط استودیو Farlight Games ساخته شده و برای دسترسی زودهنگام از طریق Steam در دسترس است. حجم بازی روی کامپیوتر حدود 12 گیگابایت است که سازندگان بازی در معرفی Farlight 84 آن را به عنوان نسل جدید بازی های Battle Royale و به طور دقیق تر Battle Royale 2 معرفی کردند اما در عمل شاهد آن نیستیم. تفاوت زیاد این بازی با آثار مشابه اما حتی با این مشکل، Farlight 84 همچنان یک تجربه سرگرم کننده و سرگرم کننده است که به ویژه شبیه به Apex است.

بازی Farlight 84

Farlight 84 یک اثر قهرمان محور است و چندین قهرمان مختلف با توانایی های مختلف در دسترس هستند. روند کلی بازی تجربه آشنای این سبک است. جایی که باید در میدان جنگی که کوچکتر و کوچکتر می شود با دشمنان بجنگید و می توانید به صورت تیمی این کار را انجام دهید. در نهایت، بازیکن یا تیمی که آخرین بازمانده است، برنده نهایی خواهد بود.

بخوانید  Ahsoka از جنگ ستارگان برای فصل دوم تمدید شد

اما بازی یک سری ویژگی های جالب نیز دارد; به عنوان مثال استفاده از جت پک به بازیکنان قدرت مانور بیشتری می دهد و کسب مهارت بالا در استفاده از آن نقش مهمی در تعیین برنده نبردها دارد. از سوی دیگر خودروها در بازی حضور پررنگی دارند و جالب اینکه برخی از این خودروها به سبک فیلم‌های ترانسفورمرز می‌توانند به موجودات نبرد مکانیکی تبدیل شوند که تجربه‌ای متفاوت و جالب را در بازی ایجاد می‌کنند.

Farlight 84 از نظر بصری نیز تجربه خوبی است و با داشتن یک حساب کاربری مشترک بین نسخه PC و موبایل می توانید بازی را در هر دو دستگاه تجربه کنید و پیشرفت شما ذخیره می شود. بسته به اپراتور اینترنت، وضعیت دسترسی آنلاین به بازی متفاوت است و به عنوان مثال در برخی از اپراتورها می توانید با استفاده از ابزار تغییر IP از مرحله اول ورود به بازی صرف نظر کنید و سپس بدون نیاز به آن از بازی لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنم اگر به آثار بتل رویال علاقه‌مند هستید، بازی Farlight 84 را امتحان کنید.

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر