سرویس موسیقی آپارات رونمایی شد

موزیک و نماهنگ علی یاسینی، آرمین زارعی، سهراب پاکزاد، مهدی جهانی، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، راغب، ماکان بند، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و سایر خوانندگان از طریق آپارات موزیک و به نقل از روابط عمومی آپارات، این سرویس جدید در دسترس است. دارای مزایای زیر است:

مزایای استفاده از دستگاه های موسیقی:

  • شما اولین نفری خواهید بود که آهنگ ها و نماهنگ های خوانندگان مورد علاقه خود را به صورت رایگان می شنوید و می بینید.
  • می توانید آهنگ ها و موزیک ویدیوهای مورد علاقه خود را در یک پلت فرم رسمی گوش داده و تماشا کنید.
  • شما می توانید هنرمندانی را که دوست دارید دنبال کنید و در قسمت نظرات با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • شما می توانید موزیک ویدیوهای مورد نظر خود را از وب سایت یا اپلیکیشن آپارات دانلود کرده و سپس در قسمت دانلودهای گوشی موبایل، رایانه شخصی یا کتابخانه اپلیکیشن خود به صورت آفلاین آن ها را تماشا کنید.
  • می‌توانید ساعت‌ها آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را گوش کرده و تماشا کنید و آهنگ‌هایی را که قبلاً هرگز نشنیده‌اید، از ویدیوهای مشابه کشف کنید.

آپارات به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران، از سرویس جدید خود با نام آپارات موزیک رونمایی کرد تا خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد را گسترش دهد. آپارات موزیک با این هدف راه اندازی شد که کاربران از موزیک و نماهنگ ایرانی لذت ببرند و کاربران نیز بتوانند نظرات خود را در مورد آهنگ ها ثبت کنند.

آپارات از سرویس جدید خود برای دوستداران موسیقی با نام آپارات موزیک رونمایی کرد که امکان دسترسی به آهنگ ها و نماهنگ های ایرانی را فراهم می کند.

بخوانید  نمایش مهارت های برونو اسلتر در تریلر فیلم جزیره مرده 2