نمایش شخصیت ها و صداپیشگی انگلیسی در تریلر جدید Persona 3 Reload


کسب و کار Atlus تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Persona 3 Reload منتشر کرده است که شخصیت های اصلی و صداپیشگان انگلیسی آن ها را به نمایش می گذارد.

در حالی که طرفداران سری Persona همچنان منتظر معرفی نسخه ششم هستند، Atlus بازی های دیگری را برای ارائه تا آن زمان آماده کرده است. یکی از این آثار، بازسازی نسخه سوم با نام Persona 3 Reload است که باید در ماه های آینده منتشر شود. پیش‌بینی‌ها برای بازسازی تا کنون امیدوارکننده بوده‌اند و اکنون Atlus تریلر جدیدی از گیم‌پلی را در نمایشگاه Anime Expo امسال به اشتراک گذاشته است.

این تریلر جدید علاوه بر نمایش گیم پلی در دنیای واقعی و تخیلی Persona 3 Reload، بر روی شخصیت های اصلی داستان تمرکز دارد تا بازیکنان بتوانند با این افراد و صدای انگلیسی آن ها آشنا شوند. طرفداران بازی اصلی می توانند شخصیت های آشنای مانند یوکاری، جونپی، فوکا، میتسورو، آکیهیکو و قهرمان اصلی را در این تریلر ببینند.

بازی Persona 3 Reload قرار است در اوایل سال 2024 برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی پس از انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی، طرفداران سری Persona می توانند انتظار داشته باشند که ساخت Persona 5 Tactica را با نبردهای تاکتیکی و نوبتی در ماه نوامبر تجربه کنند.

دانلود از آپارات

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  به‌روزرسانی Massive Loot Reborn از Diablo 4 زنده است، یادداشت‌های وصله فصل 4 منتشر شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر