نمایش مهارت های برونو اسلتر در تریلر فیلم جزیره مرده 2

یکی از مهارت های ذاتی برونو Backstab است که هنگام حمله از پشت به دشمنان باعث افزایش آسیب می شود. مهارت Swift Retaliation همچنین میزان چابکی و هزینه‌های حمله سنگین را هنگام توقف یا طفره رفتن افزایش می‌دهد. برای بهترین نتیجه، بازیکنان باید از آسیب دوری کنند و برای حداکثر آسیب، از پشت به دشمنان ضربه بزنند. در زیر می توانید تریلر معرفی شخصیت برونو سلاچ را مشاهده کنید.

تریلر جدیدی از بازی Dead Island 2 برای نشان دادن مهارت های شخصیت برونو که یکی از 6 قاتل بازی است منتشر شده است.

بازی Dead Island 2 برای پلتفرم های Xbox Series X برای Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی که از زمان معرفی آن حدود 9 سال می گذرد، قرار بود در تاریخ 8 می 1402 (28 آوریل 2023) منتشر شود، اما اکنون در تاریخ 1 می 1402 (21 آوریل 2023) عرضه می شود. در این بازی، بازیکنان پس از شیوع بیماری در لس آنجلس و سانفرانسیسکو برای زنده ماندن تلاش می کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که تریلر جدیدی از بازی Dead Island 2 توسط استودیو Dambuster به اشتراک گذاشته شده است تا ششمین و آخرین قاتل قابل کنترل خود را به نمایش بگذارد. برونو یک “حیله گر حیله گر” است که در سرقت مسلحانه و دزدی پر خطر قبل از سلاخی مردگان مهارت داشت. این شخصیت نسبت به متحدان خود چابک تر است و ترجیح می دهد از رویارویی مستقیم با زامبی ها اجتناب کند.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  شورانر سریال اسب های کند از پخش فصل چهارم اعلام کرده است