اعتماد الکترونیک آرتز در اولین بازی فوتبال خود بدون مجوز فیفا

در گفت و گو با میرر مدیا، دیوید جکسونمعاون برند EA Sports از جدا شدن از فیفا و انجام اولین بازی فوتبال خود بدون مجوز این شرکت صحبت کرده است. او معتقد است تصمیم الکترونیک آرتز برای جدایی از سازمان فوتبال به آنها اجازه می دهد تا نوآوری بیشتری نسبت به قبل در بازی خود پیاده کنند.

وقتی به صراحت از او پرسیده شد که چرا هواداران باید منتظر چیزی باشند که به نظر می رسد فقط تغییر نام باشد، جکسون گفت که جدایی از فیفا می تواند منجر به تجربیات جدید و جذابی برای بازیکنان شود: “این یک تغییر ذهنی برای ما است. ما اکنون به طور گسترده به این فرصت فکر می کنیم. جایی که می‌خواهیم در آینده تجربه‌های هواداران را ایجاد کنیم. ما در مورد اثری که می‌توانیم در پایان امسال منتشر کنیم بسیار مطمئن هستیم.”

بازی EA Sports FC توسط Electronic Arts

یکی از مقامات EA Sports می گوید که او در مورد اولین بازی فوتبال خود که دارای مجوز فیفا نیست، بسیار مطمئن است.

وی درباره نکات جالب بازی جدید ادامه داد: دو چیز برای ما مهم است و هواداران هم می گویند برای آنها مهم است، اول اعتبار است، ما در حال حاضر در بازی هستیم. ما 19000 بازیکن، 700 تیم و 30 لیگ داریم. این اعتبار برای تجربه EA Sports ضروری است و همچنان خواهد بود. موضوع بسیار مهم دیگر خلاقیت و توانایی ما برای ایجاد تجربیات جدید و جذاب است که طرفداران می گویند از ما در الکترونیک آرتز انتظار دارند.”

اظهارات جکسون با اظهارات قبلی ناشر مطابقت دارد که می‌گفت مجوز فیفا باعث به تاخیر افتادن برخی از جنبه‌های کلیدی بازی‌های فوتبال آن شده است. آندره ویلسونمدیر عامل EA در نوامبر 2021 گفت که این مجوز مانعی در برابر جاه طلبی های این شرکت برای سری بازی های فیفا است و از گسترش Electronic Arts فراتر از حالت سنتی 11v11 یا اکوسیستم های دیجیتال گسترده تر جلوگیری می کند.

بخوانید  داروین تکامل و انتخاب طبیعی

او گفت: «انرژی زیادی در تمام استودیوهای ما در سراسر جهان وجود دارد تا به جاه‌طلبی‌هایی که با این برند جدید برای خود در نظر گرفته‌ایم دست پیدا کنیم. EA Sports FC چشم انداز ما از آینده است. من فکر می کنم ما کار بسیار خوبی انجام دادیم و در طول زمان رابطه خوبی با فیفا داشتیم. اما اکنون زمان مناسبی است که مسیر جدیدی را تعیین کنیم و آینده را ترسیم کنیم تا بتوانیم انتظارات بازیکنان را برآورده کنیم و معتقدیم که این امر می تواند از طریق پلت فرم ما به بهترین شکل انجام شود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر