ایندیانا جونز برای فیلم ماجراجویی نهایی در فیلم و پوسترهای فیلم ایندیانا جونز 5 بازگشت

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که لوکاس فیلم ویدیوها و پوسترهای جدید ایندیانا جونز و Dial of Destiny را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این ویدئو نشان می دهد که ایندیانا جونز در حال بازبینی یکی از اکتشافات قبلی خود است که می تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد. برخی از سکانس های هیجان انگیز فیلم مانند تعقیب و گریز نفس گیر و فرار با وسیله نقلیه نیز در این ویدئو به نمایش گذاشته شده است.

لوکاس فیلم ویدیو و پوسترهای جدیدی از ایندیانا جونز و فیت دیال را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

هریسون فورد او در فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate نقش خود را در نقش ایندیانا جونز تکرار کرد. پل فیبی والر مثل هلنا شاو، آنتونیو باندراس مثل رنالدو، میکلسن های من مانند یورگن ولر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت به عنوان یک سنگ تراشی، توبی جونز به عنوان باسیل شاو و جان ریس دیویس آنها در نقش صلاح از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم ایندیانا جونز 5 بازی می کنند.

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل آنها به همراه استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده ایندیانا جونز و Dial of Destiny کار می کنند. والت دیزنی پیکچرز و لوکاس فیلم در حال تولید هستند و والت دیزنی توزیع ایندیانا جونز 5 را انجام می دهند. طرفداران برای تماشای آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز نیازی به صبر طولانی ندارند. و این فیلم در 30 ژوئن اکران خواهد شد.

بخوانید  Snag Bayonetta Origins با تخفیف بزرگ

دانلود فیلم آپارات

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم لوگان (لوگان) فیلم ایندیانا جونز 5 را کارگردانی کرد و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز و Fate Dial در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته کارگردانی این پروژه را رها کرد. ظاهرا استیون اسپیلبرگ از کارگردانی کنار رفت تا فرصت ادامه این سریال محبوب را به نسل جدیدی از فیلمسازان واگذار کند.