سازندگان Final Fantasy 16 از مشکلات داستانی نسخه قبلی درس گرفتند

نظر شما درباره آخرین اخبار Final Fantasy 16 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گفته سازنده فاینال فانتزی 16، سازندگان از مشکلات نسخه قبلی درس گرفته و سعی کرده اند آنها را تکرار نکنند.

بازی فاینال فانتزی 16

اکنون به نظر می رسد که Square Enix اخیراً این مشکل را در Final Fantasy 16 برطرف کرده است نائوکی یوشیدادر مصاحبه اخیر سازنده بازی با Easy Allies، تیم سازنده بازی Final Fantasy 16 توجه زیادی به مشکلات نسخه قبلی داشته و تلاش ویژه ای برای رفع آنها انجام داده است. برای اطمینان از عدم تکرار اشتباهات گذشته.

“در حالی که چیزهای زیادی در مورد Final Fantasy 15 وجود داشت که بازیکنان از آنها لذت می بردند، افرادی نیز شکایت داشتند که داستان بازی کامل نشده است یا برخی از قسمت ها برخلاف آنچه سازندگان وعده داده بودند حذف شده اند. ما می خواستیم مطمئن شویم که این بازی را نداریم. این مسائل در فاینال فانتزی 16 بود و برنامه این بود که بر روی روایت یک داستان کامل از ابتدا تا انتها تمرکز کنیم تا اشتباهات نسخه پانزدهم تکرار نشود.داستان فاینال فانتزی 16 هم یک روایت کامل از ابتدا تا انتها است. و می تواند برای همه نوع بازیکن از جمله افراد مسن مثل من و جوان ترها جذاب باشد.این بازی داستانی دارد که بازیکنان به راحتی می توانند آن را درک کنند و از آن لذت ببرند.

بسیاری از طرفداران سری فاینال فانتزی انتظارات زیادی از فاینال فانتزی 16 دارند چرا که این بازی جدیدترین نسخه از این سری است و از طرفی عرضه فاینال فانتزی 15 با مشکلاتی همراه شده است. طرفداران انتظار دارند که این مشکلات در بازی جدید حل شود.Final Fantasy 15 چیزهای زیادی برای سرگرم کردن طرفداران این سری داشت، اما یکی از مشکلات آن گسست داستان و رشته های روایی بود.

بخوانید  Focus Entertainment تغییر نام می دهد

یوشیدا در ادامه توضیح داد: “به عنوان تیم Creative Business Unit III، هم از نظر توسعه Final Fantasy 16 و هم به عنوان یک هدف کلی، می خواهیم محصولی ایجاد کنیم که به عنوان توسعه دهندگان از آن لذت ببریم. از آنجایی که فاینال فانتزی 16 یک پروژه یکبار مصرف نیست و به عنوان مجموعه ای منتشر می شود که دارای 15 نسخه اصلی است، تیم سازنده باید به تجربیات گذشته این سریال به خصوص آخرین نسخه فاینال فانتزی توجه داشته باشد. تا بفهمیم چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 1 ژوئیه (22 ژوئن) به طور انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر می شود. Square Enix تایید کرده است که چند هفته قبل از انتشار یک دموی طولانی را به طرفداران ارائه می دهد.