استفان آمل برای فصل آخر فلش باز می گردد

والاس کاملاً آگاه است که الیور نه یک بار، بلکه دو بار در جریان رویداد متقاطع “بحران در زمین های بی نهایت” مرده است و بازگشت این شخصیت “یک اپیزود حماسی و در عین حال احساسی خواهد بود که امیدواریم طرفداران Arrowverse از آن استقبال کنند”. والاس گفت: «به این معناست که از همه به خاطر تماشای و حمایت از برنامه ما در طول 9 سال فوق العاده تشکر کنم. ما مطلقاً نمی توانیم صبر کنیم تا همه دوباره گرانت و استفن را در حال نجات دنیا با هم ببینند. و بله، هیجان، لرز و اشک وجود خواهد داشت.

الیور کوئین بار دیگر در فصل نهم و آخرین فصل فلش با بری آلن برای آخرین بار هم گروه خواهد شد. خط تلویزیون اولین کسی بود که اعلامیه‌ای را از CW گزارش داد مبنی بر اینکه استفن آمل و تعدادی دیگر از طرفداران مورد علاقه این سریال، نقش‌های خود را با پایین آمدن پرده از سریال بازی خواهند کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کیینان لونزدیل (در نقش ولی وست/کید فلش)، دیوید رمزی (جان دیگل/اسپارتان) و سندهیل رامورتی (دکتر رمزی روسو/بلودورک) به آمل در بازگشت فصل 9 ملحق خواهند شد. اریک والاس، مجری برنامه Flash در بیانیه ای گفت: به محض اینکه فصل آخر ما اعلام شد، می دانستیم که می خواهیم استفن بازگردد و نقش نمادین خود را در نقش اولیور کوئین بازی کند. از این گذشته، این اولیور بود که در ابتدا بری آلن را در مسیر قهرمانانه‌اش آغاز کرد. به همین دلیل است که همه اعضای تیم فلش به شدت احساس می‌کردند که با بازگشت الیور به فصل پایانی فلش، یک لحظه حلقه‌ای ایجاد کنند.

بخوانید  نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Crisis Core: Final Fantasy 7

بازیگر اصلی فلش، دانیل پانابیکر، کارگردانی این قسمت مملو از ستاره های مهمان را تایید کرد. فصل آخر در 8 فوریه آغاز می شود.