نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Crisis Core: Final Fantasy 7

ویدیو گیم‌پلی جدید Crisis Core: Final Fantasy 7، صحنه‌هایی از گیم‌پلی مراحل ابتدایی بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

Crisis Core که حوادث داستانی آن هفت سال پیش از بازی Final Fantasy 7 اتفاق می‌افتد، ماجرای یکی از نیروهای ارتش Shinra Soldier با نام Zack Fair را روایت می‌کند. این بازی یکی از نسخه‌های فرعی محبوب سری فاینال فانتزی در بین گیمرها به‌حساب می‌آید و برخی از منتقدها آن را یکی از بهترین‌ بازی‌های پیش‌درآمد ژاپنی تاریخ می‌دانند. هنوز جزئیات دقیقی از شخصیت‌ها و دیگر تغییرات این بازی در دسترس نیست، اما احتمال دارد که مثل سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7، این نسخه از بازی محبوب کرایسیس کور نیز تفاوت‌های جزئی در داستان و پایان‌بندی با نسخه‌ی اصلی داشته باشد.

درر حالی که در حدود سه ماه دیگر تا انتشار ریمستر بازی فرعی Crisis Core: Final Fantasy 7 از دنیای فاینال فانتزی 7 باقی مانده است، اسکوئر انیکس در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات منتشرشده، برخلاف سه‌گانه‌ی ریمیک فاینال فانتزی ۷، سازندگان Crisis Core رویکرد ریمستر این بازی را به ریمیک یا بازسازی دوباره آن از ابتدا ترجیح داده‌اند. البته به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی و گرافیک بازی نسبت به نسخه PSP آن که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، ارتقای زیادی پیدا کرده است و بهبودهایی در رابط کاربری، کنترل‌ها و مبارزات بازی نیز اعمال شده است. شما می‌توانید این نمایش جدید ده دقیقه‌ای را که روی کنسول پلی استیشن 5 در حال اجرا است، در ادامه تماشا کنید.

بخوانید  چگونه ریچل برازناهان برای میراث سوپرمن آماده می شود

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۲ آذر) برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی ازطریق فروشگاه استیم عرضه می‌شود. تمامی کاربرانی که به پیش خرید هر نسخه دیجیتالی از بازی اقدام کننند، باندل آیتم SOLDIER Materia Set را در هنگام انتشار بازی به‌رایگان دریافت خواهند کرد. هواداران سری فاینال فانتزی می‌توانند با خریداری نسخه دیجیتال دیلاکس بازی، به مواردی مانند آلبوم موسیقی متن بازی و کتاب هنری HEROES Past and Present: The Art of CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII هم دسترسی داشته باشند.