بازی Overwatch 2 Competitive Matchmaking در حال حاضر آشفته است

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اصلاح نهایی یکی از مواردی است که بلیزارد قبلاً اعلام کرده است. در همان پست وبلاگ، بلیزارد بیان کرد که تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که هر نقش (تانک، پشتیبانی، آسیب) با بازیکنانی با مهارت برابر همراه است. بنابراین حتی اگر بازیکنان آسیب سطح پلاتینیوم با بازیکنان تانک سطح نقره ای جفت شوند، تفاوت مهارت برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. بلیزارد گفته است که در چند ماه آینده روی آن کار خواهد کرد، اما باید قبل از عرضه فصل 3 در ماه فوریه، تغییرات مهمی ایجاد شود. همانطور که جامعه از این مسائل ناامیدتر می شود، مسابقات سمی تر می شوند، که می تواند بازیکنان قدیمی و جدید را به طور یکسان دور کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

در حال پخش: تریلر فصل دوم | مانیتور 2

برش:

مشکل اصلی بازی رقابتی Overwatch 2 این است که بازیکنان دائماً با بازیکنان خارج از محدوده مهارت آنها و در مقابل آنها همسان می شوند. پست های زیادی در این مورد وجود دارد Overwatch 2 Forums از افرادی که با این مسائل سر و کار دارند، و من شخصاً بازیکنانی با عنوان “Master Challenger” داشته ام – که به خاطر اتمام فصل قبل بازی در بالاترین سطح اعطا می شود – در لابی های درجه طلایی من ظاهر می شوند (رتبه های Overwatch 2 برنز می شود، نقره، طلا، پلاتین، الماس، استاد، استاد بزرگ و 500 برتر)، هم در تیم من و هم در مقابل من.

بلیزارد همچنین باید رتبه های رقابتی را دوباره به نوعی نمایان کند. رتبه‌ها را می‌توان تا پایان مسابقه پنهان کرد تا به سمیت کمک کند، اما همانطور که پیش می‌آید، برخی از جامعه به Overwatch 2 برای مطابقت با بازیکنانی با سطح مهارت مشابه اعتماد ندارند، بنابراین دیدن آن مشکل را برطرف می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان می دانند که در یک لابی با مهارت هستند، حتی اگر چیزهای زیادی از دست بدهند. در حال حاضر، بازیکنان شروع به اسپم کردن چت می کنند و می خواهند بدانند در صورت عدم عملکرد خوب، رتبه یک نفر چقدر است. اگرچه سمیت از بین نمی رود، اما پنهان کاری غیر ضروری را از بین می برد.

در حالی که تلاش‌های بلیزارد برای کاهش سمیت در جامعه با پنهان کردن رتبه‌بندی‌های رقابتی بازیکنان را درک می‌کنم، تغییرات در نحوه رتبه‌بندی رقابتی و کار مسابقه‌ای تأثیر منفی بر تجربه گیم‌پلی من گذاشته است. از آنجایی که مسابقات همچنان نامتعادل هستند و بازیکنان کاملاً جدید مجبور به بازی در برابر سابق می‌شوند. بازیکنان الماس، هر گونه سمی که توسط سیستم های جدید خاموش می شد، به شکل بازیکنان ناامید بازگشته است، که فقط می خواهند در برابر تیم هایی با مهارت مشابه بازی کنند. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر