جان بویگا برای بازی در پیش درآمد مجموعه تلویزیونی کتاب الی – گزارش



جان بویگا قرار است در سریال تلویزیونی پیش درآمد فیلم اکشن پسا آخرالزمانی The Book of Eli در سال 2010 بازی کند و تولید کند که در ابتدا دنزل واشنگتن نقش اصلی را بازی می کرد. جزئیات ابتدا توسط ضرب الاجل.

سریال آینده که در حال ساخت است، تاریخچه شخصیت واشنگتن را در فیلم اصلی بررسی خواهد کرد. بویگا (حمله به بلوک، سه گانه دنباله جنگ ستارگان) قرار است نقش یک الی جوانتر را بازی کند که با گری ویتا (فیلمنامه نویس فیلم اصلی) و کارگردانی دو نفره آلبرت و آلن هیوز همکاری می کند. داستان این سریال 30 سال قبل از فیلم اصلی می‌گذرد و در طول یک فاجعه هسته‌ای یا تقریباً بلافاصله پس از آن اتفاق می‌افتد. اگر می خواهید حافظه خود را تازه کنید، تریلر فیلم اصلی را در زیر مشاهده کنید.

فیلم اصلی به دنبال الی بود، یک چادرنشین که در آمریکای پسا آخرالزمانی حرکت می کرد و کتاب مقدسی را که برای نجات بشریت حیاتی بود، نجات داد. این فیلم که گری اولدمن و میلا کونیس نیز در آن نقش آفرینی کردند، نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما در باکس آفیس موفق بود و با بودجه 80 میلیون دلاری 157.1 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

این اقتباس تلویزیونی ویژگی برجسته شدن در بازار تلویزیونی ممتاز را دارد که از زمان پایان اعتصابات در هالیوود محتاطانه باقی مانده است. پیش درآمد بخشی از مجموعه تلویزیونی Alcon Entertainment است که شامل سریال آتی Prime Video Blade Runner 2099 است که 50 سال پس از Blade Runner 2049 می‌گذرد.

بخوانید  نمایش ویژگی جدید RTX Path Tracing از طریق Cyberpunk 2077 در رویداد GDC

تحریریه مجله بازی یک گیمر