طرفداران Halo می توانند 20 دلار در Needler Nerf Blaster در آمازون پس انداز کنند



آمازون یک تفنگ Nerf بر اساس Needler نمادین از سری Halo فقط 80 دلار در حال حاضر این 20٪ تخفیف خوب از قیمت معمولی آن 100 دلار است. اعضای Prime می توانند ارسال سریع و رایگان دو روزه دریافت کنند. خودتان می توانید از طریق لینک زیر این محصول را سفارش دهید.

ماکت Nerf Needler دارت های Nerf را شلیک می کند و دارای 10 دارت Nerf Elite و همچنین یک پایه نمایشگر برای نشان دادن آیتم است. هنگامی که دستگیره را می گیرید نیازهای اسلحه روشن می شود. توجه داشته باشید که این تفنگ به شش باتری AA نیاز دارد و آنها همراه با بلستر نیستند.

دارای یک درام چرخشی 10 دارت است که سوزن های ماکت را درست مانند سری بازی های ویدیویی شلیک می کند. این سلاح اسباب‌بازی با محتوای درون بازی برای Halo Infinite نیز عرضه می‌شود.

ماکت Needler در ابتدا در سال 2021 معرفی و عرضه شد.

اگر به Needler علاقه مند هستید اما نمی خواهید 80 دلار خرج کنید، می توانید آن را تهیه کنید Nerf MicroShots نسخه 25 دلاری Needler تنها اسلحه Nerf مبتنی بر سلاح Halo نیست که می توانید بخرید. شما همچنین می توانید آن را بازیابی کنید بلستر پمپ بولداگ SG و SPNKr. دیگر معاملات عالی Nerf موجود در حال حاضر شامل این است SR Fortnite Heavy Blaster با بیش از 50 درصد تخفیف و آمبان فاز – پالس بلستر از Mandalorian با بیش از 30٪ تخفیف.

آلبوم عکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دنیای فناوری - زومیت