کنسول نسل بعدی نینتندو در سال 2023 عرضه نشد

همچنین منتظر عرضه بازی موردانتظار The Legend of Zelda: Tears of Kingdom است تا تعداد زیادی کنسول نینتندو سوییچ به فروش برسد. اگرچه نینتندو هنوز در مورد برنامه سخت افزاری خود پس از کنسول نینتندو سوییچ صحبتی نکرده است، اما شایعاتی در مورد برنامه نینتندو برای جانشین این کنسول وجود دارد که آنها که در سال 2017 منتشر شدند، خودشان را به گوش می‌رسانند.

رول هاردینگ پیرسمدیر تحقیقات Ampere Analysis مصاحبه ای با رسانه GameIndustry داشت که در آن درباره رویدادهای صنعت بازی در سال جاری صحبت کرد. او طی این مصاحبه ها پیش بینی کرد که کنسول نسل بعدی نینتندو در سال 2023 عرضه نخواهد شد: “من منتظر یک کنسول نسل بعدی نینتندو در سال هستم. من 2023 ندارم و طبق پیش بینی های ما، انتشار آن به سال 2024 به عقب کشیده می شود.

اگرچه از زمان عرضه کنسول سوییچ هیچ تجدیدنظر داخلی قابل توجهی انجام نشده است، نینتندو دو نسخه دیگر از این کنسول را منتشر کرده است که شامل Nintendo Switch Lite و Nintendo Switch Old می شود. جان لینمن Digitalfoundry ادعا کرده بود که یک کنسول میان نسلی به روز شده برای سوییچ برنامه ریزی شده است. اما این طرح اکنون کنار گذاشته شده است.

او در پادکست گفت: «بعد از صحبت با سازندگان مختلف، فکر می‌کنم یک به‌روزرسانی میان نسلی سوییچ در مقطعی برنامه‌ریزی شده بود، اما به نظر می‌رسد که دیگر این اتفاق نمی‌افتد. علاوه بر این، در سال 2021، شرکت ژاپنی شایعات مربوط به اهدای کیت توسعه دهنده 4K Switch به 11 سازنده را تکذیب کرد. بلومبرگ ادعا کرد که حداقل 11 شرکت، از جمله Zynga، ابزارهای نرم افزاری از نینتندو دارند که از گرافیک 4K پشتیبانی می کنند.

بخوانید  Steam به عرضه Star Wars Jedi: Survivor در مارس 2023 اشاره دارد

لازم به ذکر است در این هفته تصاویری از کنسول Old Switch با طراحی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom رونمایی شد.

یکی از تحلیلگران صنعت بازی پیش بینی کرد که کنسول نسل بعدی نینتندو در سال 2023 عرضه نخواهد شد و به نظر او، در سال 2024 در دسترس خواهد بود.