اسب فروشی در ایران بررسی قیمت و راهنمای خرید اسب مسابقه-رویال هورس

اسب فروشی مادیان ترکمن آخال تکه 2 ساله کره آراج (زاده طلاقوش) به رنگ زیبای سمند یال دم مشکی با تیپ ورزشی و شجره مادری از آریا (زاده توسن) مناسب تولید و وزش پرش. شواهدی مربوط به وجود یک اسب سواری اولیه و همچنین اسبی که متفاوت با اسب‌های هند و اروپایی باشد در دست است. محققان سال‌ها از وجود نقش یک اسب کوچک روی حجاری‌ها در ایران آگاه بودند اما طراحان اغلب این‌طور تفسیر می‌کردند که حجاری اسب‌های کوچک به دلیل کمبود جا بوده‌است. تخت جمشید و دارابگرد نمونه‌هایی عالی از مورد آخر هستند. در حجاری‌های تخت جمشید اختلاف اندازه بین اسب نیسایی و اسب‌های کوچک لیدیایی به ۸/۲۱ سانتی‌متر می‌رسد.

به همین دلیل اسب‌های این نژاد از نظر ظاهری بسیار متنوع می‌باشند. معمول‌ترین الگوی خال‌های بدن اسب آپالوسا، رنگ تیره کل بدن با خال‌های روشن (دانه برفی) یا رنگ روشن کل بدن با خال‌های تیره (پلنگی) است. شیوه راه رفتن اسب نژاد هانووری بسیار با انعطاف است و به طرزی نرم گام برمی‌دارد، یورتمه رفتن او حالت شناوری دارد، و در هنگام تاخت حرکتش سریع، منظم و ریتم دار است. شاید به همین دلیل باشد که این نوع اسب را برای درساژ بسیار مناسب می‌دانند.

این نژاد بسیار قدیمی می‌باشد و از آفریقای شمالی ریشه می‌گیرد. به این نژاد پیرامون دو هرار سال پیش در کتاب‌های رومی اشاره شده‌است. از آن زمان تعداد زیادی بارب به اروپا به خصوص انگلستان برده شد.

انجمن اسب ایران

یکی از حیواناتی که از گذشته های دور نقش مهمی در زندگی انسان داشته اسب می باشد که نژاد ترکمن آن اهمیت بیشتری دارد. اسب ترکمن اسبی اصیل و مشهوری می باشد این اسب ها از نژاد ترکمن اصل می باشد. این نژاد قدیمی از منطقه‌ای به نام «اَندَلُس» در اسپانیا ریشه می‌گیرد.

  • این نژاد در حال حاضر سومین نژاد پرجمعیت اسب در جهان است.
  • جندین خصوصیت ویژهٔ اسب عرب را از دیگر نژادهای اسب متمایز کرده‌است که برجسته‌ترین آن‌ها سر اسب عرب است.
  • باتطابق این مقدار با اندازه‌های طبیعی، اختلاف قد این دو اسب ۴۰ سانتی‌متر است.
  • از زیباترین، کمیاب ترین و قدیمی ترین نژاد های اسب می توان به آخال تکه اشاره کرد که در ترکمنستان پرورش داده می شوند.
  • نژاد ترکمن می تواند با آموزش مربی سوارکاری رقص را یاد بگیرند، تنها چیزی که در این مورد لازم است صبر و حوصله مربی می باشد.
بخوانید  نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

اسب فروشی در ایران بررسی قیمت و راهنمای خرید اسب مسابقه-رویال هورس

باید افزود که این نژاد بر خلاف برخی از نژاد های دیگر گونه های برجسته ای ندارند. شانه های آن ها کمی بلند و تا حدی عضلانی است و دارای شکمی تخت و خرید اسب گرانقیمت صاف می باشند. اسب.ایرام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه اسب تبدیل شود. به محض ورود به سایت اسب.ایران با دنیایی از اسب ها و کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اسب ترکمن بهترین نژاد اسب بوده که قدرت و سرعت خارق العاده ای دارد.

پرش دشوار اسب ترکمن از مانع صادرات

اسب خزر یک اسب مینیاتوری است که در حوالی دریای خزر یافت شده است و نام دیگر آن کاسپین یا اسبچه خزر است. ازآن جایی که استان اصفهان پتانسیل بالایی در زمینه پرورش اسب دارد یکی از خواستگاه های اصلی اش برای پرورش اسب شهرستان خمینی شهر می باشد. پت شاپ از دو کلمه پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه تشکیل شده است.